Gå til innhold

Trenger anbefalinger ang. bilblad

Ranger emnet

e-36 burnout

Hvilket bilblad vil du anbefale? (Les første posten min, før du svarer)  

30 stemmer

1. 1. Hvilket bilblad vil du anbefale? (Les første posten min, før du svarer)

• Autofil
      4
    • Motor
      1
    • Gatebil
      4
    • Andre (spesifiser i en post, og skriv hvorfor)
      22

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at av en eller annen grunn (ukjent for meg) har det aldri blitt slik at jeg har lest mye bilblader... Ikke misforstå meg... Jeg er VELDIG glad i biler...

Nå trenger jeg anbefalinger på hva folk synes er bra blader...

Det jeg ser etter er et blad som snakker litt teknisk (ikke for teknisk for da faller jeg fullstendig av), har omtaler om bra biler (snakker ikke bare om originale biler, men gjerne også om modifiserte biler)...

Har laget en vote på det hele, for å se hva folk synes... skriv gjerne også ned deres synspunkter...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de beste bladene er de som spesifiserer seg på det merket / modellen jeg selv er interessert i.

Om journalistene skriver om ting de intresserer seg for, noe de fleste gjør i slike blader så får du en langt bedre artikel mer teknisk enn i f.eks AutoFil.

Selv holder jeg meg til The Golf og VolksWorld, britiske blader begge to og skriver mye om motorene, hvordan bilene er bygget osv.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilsport har jo en god del bra info.. samt at det finnes en del engelske blader som har mye gøy i seg oxo.. men jeg faller som oftest ut der.. er ikke så flink i blandingen engelske ord- motor snakk!! hehe

men jeg holder min lit til bilsport når det gjelder variasjon.. men amcar/power og wheels er mine favoritter.. de skriver om det jeg liker :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilsport og drive er bra blader. DRive fordi de har tester av nye biler, modifisertebiler, tester biler på bane, sånn som bilsport gjør. Har artikler om trimming, styling, test av bilstereo,dvd,playstation osv. Sikkert mer jeg kan nevne men kommer ikke på mer nå.

05 Skoda Octavia L&K

75 Jaguar XJ6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor og Autofil er drittblader og gatebil kjenner jeg ikke til.

Selv abbonerer jeg på Drive som ser ut til å være et blad som

kan passe for deg. De har litt mer spennende biler og en del

store reportasjer om modifisering og trimming.

Også leser jeg Carburetti, men det er nok litt mer for Ital-freaker.

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker både drive og bilsport. Drive er et tilsynelatende seriøst blad. Har abonert på dette i 3 år (tror jeg) og er veldig fornøyd. Kjøper MAX power en gang i blandt når jeg liker å drømme meg bort og se på totalt ekstremt modifiserte biler. Og litt nakne damer da. ;)

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider