kromlol Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Vurderer å handle fra dmstyling. Men lurte på om noen andre har handlet fra dem, og hvilke erfaringer dere har med disse isåfall? Da jeg fant et kit til bilen til under 5k. Mens andre nettsider skal ha godt over det dobbelte for akkurat det samme kitet. Siter -Subaru Impreza 2.0GT -Ford Mondeo 2.5 V6(Combat) -Ford Mondeo 2.0(Combat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deadprez Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Vurderer å handle fra dmstyling. Men lurte på om noen andre har handlet fra dem, og hvilke erfaringer dere har med disse isåfall? Da jeg fant et kit til bilen til under 5k. Mens andre nettsider skal ha godt over det dobbelte for akkurat det samme kitet. DMstyling er samme firma som ghost extreme custom. Ghost extreme custom gikk konkurs.... Så du kan jo velge selv om du vil bruke 5k der! :m'm: Siter http://www.racespec.no deler og tilbehør til bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 8, 2010 Rapporter Share Skrevet April 8, 2010 Billigst er ikke alltid best.. Kansje greit å heller bruke noen kroner ekstra og faktisk få det du betaler for hehe Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirtonos Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 De har lavere priser enn andre, pga de ikke har varer på lager:chairshot Så om du bestiller fra dem kan du regne med minst 2-3månders ventetid. Og på den tiden kan det skje mye rart. Dessuten se litt lengere ned på siden dems der står det nemlig følgende: retur/avbestilling blir det sendt regning på 50% av kjøpsummen + frakt/retur (gjelder også avbestillinger) (INGEN ANGRETT, ELLER RETUR PÅ IMPORTVARER, UTENOM SKADER OG FEIL VARER, PGA BLIR BESTILT ETTER ØNSKE FRA KUNDE) :knock: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deadprez Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 (INGEN ANGRETT, ELLER RETUR PÅ IMPORTVARER, UTENOM SKADER OG FEIL VARER, PGA BLIR BESTILT ETTER ØNSKE FRA KUNDE)[/i][/color] :knock: :hammer Siter http://www.racespec.no deler og tilbehør til bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansii Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 For guds skyld HOLD DEG UNNA! Han prakka på meg et stylingkitt til 20 000, har nå venta i over 7 mnd og enda ikke fått det.... Har kommet med bortforklaringer om inbrud i firmaet +++ Så det blir nok en prat med politiet... Så er bare en ting å si; LIGG UNNA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Archemy Celica GT4 Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 Vurderer å handle fra dmstyling. Men lurte på om noen andre har handlet fra dem, og hvilke erfaringer dere har med disse isåfall? Da jeg fant et kit til bilen til under 5k. Mens andre nettsider skal ha godt over det dobbelte for akkurat det samme kitet. Dette er absolutt ikke et seriøst firma. Han er kun ute etter å svindle penger av deg. Det er over et år siden jeg bestilte racing stoler av han, og har enda ikke fått de. Han prøvde seg på at de stolene jeg skulle ha egentlig kosta over 20.000kr og han hadde sett feil, og prøvde da og få meg til å overføre nesten 20.000kr hvis je skulle ha stolene. Bestilte også en frontfanger som han aldri klarte å levere tidsnok, og kommer med unnskyldninger på unnskyldninger på at han ikke kan levere. Er i sak med forbrukerrådet mot han, og han er ikke seriøs nok til å svare de engang. Vær smart og bruk pengene dine ett annet sted, DU KAN ABSOLUTT IKKE STOLE PÅ HAN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyb Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 off... bestilte kit, forskjermer oooooooosv... fra "ghostextreme" ... Gikk jo "JÆVLI BRA " 8000kr bortevekke ........ Blir deprimert bare av å tenke på det -.- Sku likt å finne ut hvor han " daniel" bor ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Januar 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2011 er dette og pimpjuice eller noe det samme? Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbak1 Skrevet Juni 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2011 hehe du kan like gjerne flushe pengene i dass . dm/ghost extreme daniel han er en svindler hold deg for gudenes skyld unna du får ikke det du kjøper av han og de penga kan du bare glemme. og for dere andre som har brukt penger der så veit jeg hvor han bor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg