Gå til innhold

Kjøp av tøff ungdomsbil til rundt 50tusen

Ranger emnet

pRfctioN

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har tenkt å kjøpe meg en bil nå, dette blir min første bil,

jeg er ennå litt ussiker på hvilken bil jeg har tenkt å kjøpe.

Har tenkt å bruke runt 50tusen på en bil, har sett litt på bmw 520'er men har ennå ikke funnet lykken med drømme bilen,

Har dere noen tips om noen tøffe ungdomsbiler ^^

Håpper ikke jeg har posta tråden på feil forum

-PRFz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
ENDA en slik tråd? Finnes det ikke 500 slike fra før av?
Nå er det 501 :)

Ikke kjøp noe som nødvendigvis er så sprekt, tenk mer på driftssikkerhet framfor hester og utstyr. Du får ikke begge deler til 50 000. Skal du ha noe sprekt ender du opp med en raukjørt bil som har gått 250 000.

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei!

kjøp deg ein volvo 940 turbo fra sverige, ta toget bort og moms bilen hjem, da får du bil som både går jæ**** og ser bra ut. kjøp ein med b230ft da dette er høytrykksturbo, for en 50 i sverige tror jeg du ikke trenger å bruke noe som helst penger på trim (godt trimmet fra før) her har du feks en: http://www.blocket.se/ostergotland/Volvo_940_turbo_ombyggd_26472262.htm?ca=9&w=3 denne har front som er ombygget til 960, dette tar seg mye bedre ut:P

denne er ikke trimmet men den har motor som er veldig enkel å trimme du kan lete etter rundt 200hk tror jeg (ikke helt sikker) På turboperformanceclub.com har får du mange tips til triming osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så og si det samme problemet sjølv, men jeg skal ikke ha bil før om tre år da.... Jeg har 200 tusen til å kjøpe min "første bil"!

Noen anbefalinger? Jeg kikker litt på nissan 200sx!

Jeg mener det er litt dumt å kjøpe en sportsbil eller noe sånt til førstebil, siden det er stor sjanse for å krasje de første årene man kjører.

Men hvorfor gjøre det så jævla vanskelig? Greit nok å spørre om tips og feil ved evt. biler man har tenkt å kjøpe, men du som har rævva full av penger kan jo kjøpe deg omtrent det du vil innenfor en viss grense!

Sett opp ei liste:

4WD, RWD eller FWD

Japansk, europeisk eller amerikansk

2-dørs eller 4-dørs

Bensin eller diesel

Komfort eller sportslighet

Skjønner ikke problemet. Hvorfor ikke søke på finn.no etter et bilmerke man liker? Det kommer 50 sånne tråder hver jævla måned, og hva med å søke litt på forumet? Kanskje det er enda en 18-åring som er ute etter en bil i samme prisklasse.

Sorry for litt kvasse ord, men man får jo deja vu hver gang man besøker forumet. "Hvilken bil skal jeg kjøpe?", "Velg en bil jeg skal ha som førstebil!"

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, du bør gå inn på finn.no, velge avansert søk, og hake av for de kriteriene som er viktige for deg. Sett inn makspris og andre kriterier, og se hva som dukker opp. Hvis du ikke haker av for merke, kan du se mange forskjellige modeller som kan friste, og du kan oppdage interessante biler.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så og si det samme problemet sjølv, men jeg skal ikke ha bil før om tre år da.... Jeg har 200 tusen til å kjøpe min "første bil"!

Noen anbefalinger? Jeg kikker litt på nissan 200sx!

og hvor mye har du kjørt bil?

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider