victima Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Er dette noe som må taes av? på mangel lappen, står det 1. Malt baklys 2. Luftfilter -støy- saken er, at jeg kjører med fri eksos, noe som den bil eksperten som stoppa meg ikke skjønte. Så jeg lurer på om han trudde at luftfilteret mitt skapte det bråket eller hvordan det var. MÅ jeg ta det av? Eller kan jeg forklare hvordan det var. Luftfilter gir vel ikke så mye effekt økning at det gjør noe? også lurer jeg på hvor mye det koster å ha bil på visning. Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 luftfilteret hadde jeg nok ikke brydd meg så mye om. men de malte baklysene er vel ikke lovlige ..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 nei, derfor jeg må prøve meg med whitespirit eller noe liknende. Er vanlig lakk som er regnet for lykter som jeg kjøpte på bilextra. Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 vil man annen look på lyktene så kjøp deg heller "styling lykter" og behold de orginale til eu kontroller osv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet April 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 koster det noe å ha bilen på visning da? hvor mye i såfall? Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 ca 400,- Bytt baklykter istedet for å fjerne lakken, de blir stygge som satan og kanskje for matte til å godkjennes, så kan du heller ha de liggende. Du må ta en vurdering om bilen bråker atskillig mere, spesielt på turtallet standstøy er opplyst i vognkortet, gjør det det bytt til orginalt, hvis ikke la det sitte så kanskje noen ler litt av han som stoppa deg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Ta lyktene av bilen og vask dem med bremseveske. Det tar bort lakken, men du bør ikke få det borti biklens lakk.. da forsvinner den også :p lyktene mine ble ikke matte av det iallefall :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet April 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 takk for knall tips og hjelp :) Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet April 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 jo, vi har montert turbotrykkmåler osv fordi vi skal stille opp trykket litt. Bør vi vente med dette til jeg har vært på visning? Eller skjekker de bare det som står på mangelappen? Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg