krampe Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 Hei Jeg har et prosjekt som jeg skal snart starte på ! En 1994 mod saab 900s. jeg har noen STYGGE, STYGGE, STYGGE plastfangere foran og bak som jeg gjerne vil ha bort og få satt på noe litt kulere. noen forslag hvor jeg kan få tak i det? liste over hva jeg har tenkt på: - hel-lakkere den svart rett etter sommeren. - senke rundt 20-30 mm. - 17" eller 18" felger (vet ikke om 18 blir for stort) - effektanlegg har en viss pekepinn på hvordan jeg vil at den skal se ut, men er åpen for andre forslag. er fanger foran og bak som jeg er mest gira på å finne i hovedsak. Her er sånn ca jeg vil at den skal se ut! Tusen hjertelig takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krampe Skrevet April 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 glemte å skrive at jeg er interessert i å gå i innkjøp av skinnstoler da de stygge stoffsetene jeg har i er relativt nedsitti! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Dette høres bra ut, Aero/Viggen styling er pent på ng900. 18" er ikke noe problem, en kamerat av meg kjører med 19" og det subber ikke så veldig mye hehe. Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krampe Skrevet April 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Dette høres bra ut, Aero/Viggen styling er pent på ng900. 18" er ikke noe problem, en kamerat av meg kjører med 19" og det subber ikke så veldig mye hehe. jaok ! men har du en anelse hvor jeg kan få tak i stylingen? og pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg