OmSande Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 noen som vet hvor jeg får kjøpt nytt grill sett til omega b?? da både i grill og fanger!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet April 9, 2010 Rapporter Share Skrevet April 9, 2010 får hvertfall ny grill på autospar.no Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Mener du Steinmetz grillen, så må du nok desverre lete brukt. Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Mener du Steinmetz grillen, så må du nok desverre lete brukt. Pøhhh... Akkurat fått 2 nye sett Steinmetz griller i posten jeg..... Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OmSande Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Pøhhh... Akkurat fått 2 nye sett Steinmetz griller i posten jeg..... såpass... er det den typen med nokså store firkanter i?? oppe og nede?? slege et av setta? eller ev. hvor henta du dem?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg