LilleGud Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Hehe... Ruud Racing har bugs på Side Ruta ! Lurer på hva det kan være ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 haha!! :D :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=2759&perpage=15&pagenumber=3 Originally posted by Quicksilver jeg var der nå nettopp.. hmm noen av de som var på VIP visningen har sleiket på side vinduet.. :D :D :D :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Hihi, dritbra! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Lille gud, du er faen meg ikke frisk :hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 skjønner ikke helt hva du mener jeg !?!?! hva mener du med at jeg ikke er frisk !?! drunk Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Kan noen her holde han fast? Så henter jeg de gutta som har jakke med aaaaltfor store ermer man kan feste på ryggen? :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet September 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 hehehe :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 Hehe jaa!!! kom og hent mannen! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 en såkalt "vær-glad-i-deg-selv"-jakke? Jeg har prøvd en jeg også, men legene sa at den ikke så bra ut på meg, så jeg fikk gå uten.. helt til jeg tok for mange av tablettene mine... men det er en annen historie... Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg