PenguiN- Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 (endret) Opp førersidens demper tårn ligger det en pakning med en mutter inni. herifra kommer det en veldig DUNK lyd når jeg ratter, uansett om jeg kjører eller ikke. Denne "pakingen" ligger ca 1 cm lenger opp i luften enn den gjør på den siden hvor det ikke lager lyd. Når jeg vrir rattet smeller det i pakningen og det virker som noe i hjulbrønnennen ikke lenger holder denne pakingen på plass ned mot demper tårnet eller noe sånnt. Betyr det at jeg har ett gåent topplager? hva koster det å bytte? Gåent fjærbeinslager ifølge en medlem her inne (til dere andre som kanskje opplever det samme). billig del, litt arbeid å skifte. Endret April 10, 2010 av PenguiN- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gezzel Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Ta å skjekk fjæra! På golfen min er fjæra knekt øverst sånn at den ikke ligger ann på den koppen! Det lager en sikkerlig "PJOOOING" lyd :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elwood84 Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Har opplevd knekt fjær to ganger. Skikkelig dunk/sproing lyd når man ratter. Sjekk fjæren som Gezzel sier. Siter VW Tiguan 110tdi excl.R-Line Audi TT 2.0 TFSI 2007-solgt Golf V 2.0 FSI 2004 - solgt Golf IV 1,6Highline 1999-Solgt Citroen zx 1,4i Harmonie - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg