NewBeetle Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 Hei. I vår nyinkjøpte Stratus 99 modell, er der en originalradio, men i displayet er det fritt for lys. Noen som vet om dette lar seg fikse, eller er det kanskje billigere å bytte ut med en uoriginal spiller? Er også på jakt etter en cd veksler til denne, noen som vet hvor man kan få tak i det? På forhånd takk for eventuelle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolkoV Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 her er en, ikke så ille pris rundt 600-650 m/frakt. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2000-CHRYSLER-CIRRUS-REMOTE-6-DISC-CD-CHANGER_W0QQitemZ350338938693QQcmdZViewItemQQptZCar_Audio_Video?hash=item5191d3f745 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet April 12, 2010 Rapporter Share Skrevet April 12, 2010 Har en cd-veskler i min bil som jeg ikke bruker og som jeg planlegger å ta ut ganske snart. PM om det er av interesse ! Når det gjelder displayet vet jeg ikke hvor vanskelig eller lett det er å fikse, hadde samme problem i min Stratus, men etter en stund begynte det å virke igjen. Har to orginal radioer liggende, men har dessverre mistet koden til begge. Vet ikke hvor lett det er å få fikset ny kode... Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Da må du reise til en Chrysler forhandler og få de til å gjørre no shit :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg