Hans Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Noen forslag til åssen spoiler jeg kan ha? Er litt kjip den jeg har... Den vil bli tatt bort... Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Ikke enkelt det der egentlig, er så begrenset hva som kan bli fint syns jeg. Bilen er tøff da, spoileren er jo litt tøff og hører til bilen. Men jeg skjønner på en måte hvorfor du vil ta den bort og. Hva med å bare ta den bort? noen photoshoppere der ute som gidder å ta den bort? Så senker du bilen litt og setter på noen 18" felger. Litt mere min stil bare det siste kanskje. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by Hersker Hans Ikke enkelt det der egentlig, er så begrenset hva som kan bli fint syns jeg. Bilen er tøff da, spoileren er jo litt tøff og hører til bilen. Men jeg skjønner på en måte hvorfor du vil ta den bort og. Hva med å bare ta den bort? noen photoshoppere der ute som gidder å ta den bort? Nja, synes ikke det er noe fint uten spoiler.. Må ha noe der.. Men som du sier, det er begrenset hva som kan bli fint.... :( Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Et tips er å kanskje se på alle biler fra 70 tallet med spoilere og se hvilke typer utseende som ble brukt da. Noe av det er kanskje best å bruke for å få riktig tidsepoke. Eller kanskje du burde ta en titt på noen 80 eller 90 talls Camaro eller Corvette, det ville kanskje ikke vært å banne fullstendig i kirka hvis du brukte noe fra de bilene. Plymouth Superbird vinge går ikke. alu vinge blir aldri fint, ikke på en ola bil en gang. Mercedes 190 evo / Toyota Supra monster vinge er jo også litt jalla. vanskelig greier. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Må ikke finne på å fjerne spoilern eller sette på noe annet. :) Det eneste av aftermarket spoilere for de bilene der som jeg vet om - er den såkalte whale-tail spoilern - og den syns i hvertfall jeg er horribel, men mange liker den jo.... Har sett dem uten spoiler også, og det ødelegger etter min mening bilen fullstendig. Nei, jeg stemmer for at du beholder originalen jeg :D Den er jo kul som rakkern! ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Originally posted by ChevyKen Må ikke finne på å fjerne spoilern eller sette på noe annet. :) Det eneste av aftermarket spoilere for de bilene der som jeg vet om - er den såkalte whale-tail spoilern - og den syns i hvertfall jeg er horribel, men mange liker den jo.... Har sett dem uten spoiler også, og det ødelegger etter min mening bilen fullstendig. Nei, jeg stemmer for at du beholder originalen jeg :D Den er jo kul som rakkern! ;) Ken Du har vel ikke noe bilde av en slik spoiler..? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Ikke de beste bildene for å se spoilern - men you get the idea.. http://www.geocities.com/iracez28/2gcog/80phase3.html ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Takker! som du sa; den var horribel :op Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 husker det jikk ein gul camaro på eit bø treff for noen år sia med sån vinge det va faktisk jæli tøft me resten av bilen må stå i stil.. alu vinge og hadde blitt bra viss bilen blei bygd i den stilen.. me holder på å bygge ein camaro 73mod no å den kommer til å ga med orginal vinge å 10x19 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Kan jo prøve en spoiler fra en Pontiac da, er jo litt forskjell på dem. Eller en sån aluminiums sak som er så populær på Volvoer og BMWer her i Halden. Ikke kjør uten spoiler i allefall, ingen F-Body ser så naken ut som en Chevy Barinetta/Pontiac Firbird Esprit. Kunne jo fått deg de side greiene som er på Transamen/Z28? Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by T/A 455 Ikke kjør uten spoiler i allefall, ingen F-Body ser så naken ut som en Chevy Barinetta/Pontiac Firbird Esprit. ? Er helt enig der! Har ikke bestemt helt hva som skal gjøres med bilen ellers, men må si jeg er inspirert av Ole Jørgen`s 76 Camaro! Blir vel noe i den stiler håper jeg, kule store felger, senking, fresh lakk osv. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 kanskje sånn?! damndamn Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 hehe, fet, sikkert bare tyning av et regelverk som ikke er strengt nok ang. størrelse på vinger det der :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 syntes den er najs org jeg:) orignalen er jo fet fra før av da. skjønner ikke hvorfor du skal endre på den. Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai_willy Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Helt enig der! Både på transamen og camaroen er den orginale "bagasje lokk" vippen kul! Behold det slik du...ser så jalla ut med noe vinge greier bak der...sett ihvertfall ikke på f&f alu vinge! hehe Siter x 1986 Chevrolet Camaro SC (solgt) 1988 Volvo 740 GL 2.3 1988 Volvo 240 GLE 2.3 1980 Tempo Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg