Gå til innhold

Spoiler på camaron

Ranger emnet

Hans

Anbefalte innlegg

Ikke enkelt det der egentlig, er så begrenset hva som kan bli fint syns jeg. Bilen er tøff da, spoileren er jo litt tøff og hører til bilen. Men jeg skjønner på en måte hvorfor du vil ta den bort og.

Hva med å bare ta den bort? noen photoshoppere der ute som gidder å ta den bort?

Så senker du bilen litt og setter på noen 18" felger. Litt mere min stil bare det siste kanskje.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hersker Hans

Ikke enkelt det der egentlig, er så begrenset hva som kan bli fint syns jeg. Bilen er tøff da, spoileren er jo litt tøff og hører til bilen. Men jeg skjønner på en måte hvorfor du vil ta den bort og.

Hva med å bare ta den bort? noen photoshoppere der ute som gidder å ta den bort?

Nja, synes ikke det er noe fint uten spoiler.. Må ha noe der.. Men som du sier, det er begrenset hva som kan bli fint.... :(

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å kanskje se på alle biler fra 70 tallet med spoilere og se hvilke typer utseende som ble brukt da. Noe av det er kanskje best å bruke for å få riktig tidsepoke.

Eller kanskje du burde ta en titt på noen 80 eller 90 talls Camaro eller Corvette, det ville kanskje ikke vært å banne fullstendig i kirka hvis du brukte noe fra de bilene.

Plymouth Superbird vinge går ikke.

alu vinge blir aldri fint, ikke på en ola bil en gang.

Mercedes 190 evo / Toyota Supra monster vinge er jo også litt jalla.

vanskelig greier.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke finne på å fjerne spoilern eller sette på noe annet. :) Det eneste av aftermarket spoilere for de bilene der som jeg vet om - er den såkalte whale-tail spoilern - og den syns i hvertfall jeg er horribel, men mange liker den jo....

Har sett dem uten spoiler også, og det ødelegger etter min mening bilen fullstendig.

Nei, jeg stemmer for at du beholder originalen jeg :D Den er jo kul som rakkern!

;)

Ken

- 86 IROC ragtop mods..

- 01 520IAT

- 99 Golf ugh...

X 95 Tahoe Sport mods..

www.chevyworld.net/blog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ChevyKen

Må ikke finne på å fjerne spoilern eller sette på noe annet. :) Det eneste av aftermarket spoilere for de bilene der som jeg vet om - er den såkalte whale-tail spoilern - og den syns i hvertfall jeg er horribel, men mange liker den jo....

Har sett dem uten spoiler også, og det ødelegger etter min mening bilen fullstendig.

Nei, jeg stemmer for at du beholder originalen jeg :D Den er jo kul som rakkern!

;)

Ken

Du har vel ikke noe bilde av en slik spoiler..?

242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker det jikk ein gul camaro på eit bø treff for noen år sia med sån vinge det va faktisk jæli tøft me resten av bilen må stå i stil.. alu vinge og hadde blitt bra viss bilen blei bygd i den stilen.. me holder på å bygge ein camaro 73mod no å den kommer til å ga med orginal vinge å 10x19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo prøve en spoiler fra en Pontiac da, er jo litt forskjell på dem. Eller en sån aluminiums sak som er så populær på Volvoer og BMWer her i Halden. Ikke kjør uten spoiler i allefall, ingen F-Body ser så naken ut som en Chevy Barinetta/Pontiac Firbird Esprit. Kunne jo fått deg de side greiene som er på Transamen/Z28?

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T/A 455

Ikke kjør uten spoiler i allefall, ingen F-Body ser så naken ut som en Chevy Barinetta/Pontiac Firbird Esprit. ?

Er helt enig der!

Har ikke bestemt helt hva som skal gjøres med bilen ellers, men må si jeg er inspirert av Ole Jørgen`s 76 Camaro! Blir vel noe i den stiler håper jeg, kule store felger, senking, fresh lakk osv.

242 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider