Einar Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Jeg har ett sett med Keskin KT5 som jeg trenger å få vekk. De er ikke pene på nært hold, litt kantkjørte, litt klarlakkskader(ikke mye), ser helt ok ut på bil. Alle senterkoppene er på plass, men disse er "blasse". Mangler 1 eller 2 senterringer, og skruene til senterkoppene(standard M4 unbrako). Boltsirkel 5-112 og 5-120(om jeg målte rett), innpress 35mm, 8,5" bredde og 18" diameter. Jeg har tatt en grundig vask på de to som var verst i mine øyne, og resultatet blei ikke så galt. Jeg har her forsøkt å ta avslørende bilder. Felgene er helt runde, ikke noe risting under kjøring, har kjørt dem i avbalanseringsmaskin, og 5 gram ubalanse, samt 10 på den ene siden på den ene felgen, grunnet denne har en liten bulk på innsiden, denne har ingen betydning, det er ingen kast som følge av den. Jeg har kun sjekket de to "verste" felgene, som jeg har vasket og her tatt bilder av, framfelgene som har fått mest juling og bremsestøv. Bakfelgene er ikke vasket(enda), men de er i minst like bra tilstand, og når jeg finner fram felgrensen min blir de selvfølgelig vasket(som jeg forøvrig ikke har funnet etter jeg vasket framfelgene). Felgene finnes i Telemark, jeg vil gjerne ha 5000,- for dem(nypris 4397,- per felg) Er du interessert, så send meg gjerne en PM Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Har fått inn ett par bud på 4000,- nå. Men ser helst at de blir hentet og ikke må fraktes.. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Er jo ingen sak å slipe bort de småsårene der og polere opp felgene etterpå da. Har sett værre jeg også, og som har blitt fine som nye etter en kjapp slip og polering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Felgene ryker for 4 lapper til førstemann som kommer å henter. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Disse passer til diverse VAG med Boltsirkel 5-112, diverse Ford med boltsirkel 5-112, diverse MB med boltsirkel 5-112, diverse BMW med boltsirkel 5-120 og diverse opel med boltsirkel 5-120, og sikkert flere, innpress er 35 som passer til nesten alt av MB, Ford Scorpio og Granada, Divere VAG og diverse OPEL iallefall.. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Da har jeg lagt ut felgene på finn, sjekk annonsen her. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 lyst og bytte en Opel omega A. ? skilt og kjørbar? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg