Gå til innhold

Eff. anl og filter

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

Hallo, må prøve og finne ut hva slags effekt annlegg som er greit nok for meg, vil såklart ha lyd som er grom..

noen som kan vise med bilder og pris??

Hvilket filter burde jeg kjøpe? noen som er bedre enn andre??

samma åssen merke det er på sakene.. har ikke all verdens penger i startfasen...

takk for hjelp,

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det og få custom lagd et eff annlegg til en golf3 er vel så og si og kaste penger ut av vinduet, mener at det finnes utrolig mange typer effekt annlegg til golf3, men hvilke er bra prismessig og effekt messig?kom gjerne med bilder og priser..

kn filter er vel et fellesbegrep som mange har tatt i bruk(kn er jo bare et merke innen et stort utvalg av forskjellige merke), men ja sportsfilter er det jeg er ute etter, er da på utkikk etter sopp, og ikke tynnere innlegg i orginalboks....noen som har noe og anbefale, setter pris på bilde og kostnad..

Fredrik

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, Svendsen er ikke spes. dyr da.

Jeg kjøpte denne:http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=209610410&n=491168138&pn=491168897

Dyp bass lyd, ellers er det bare å kjøpe løse rørstykker å bytt ut fra kat og til potta!

Filter: Kjøpte noe ala dette: http://www.autospar.no/znet_performance_40321.htm

Sinnsyk lyd ved gasspådrag, men siden jeg monterte det rett på innsuget så var effekten minimal, heller elendig.

Har nå kjøpt et Kn innsatsfilter som skal komb. med powerrør!

Sjekk carstyling.no

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Adnoh

Hallo, må prøve og finne ut hva slags effekt annlegg som er greit nok for meg, vil såklart ha lyd som er grom..

noen som kan vise med bilder og pris??

Hvilket filter burde jeg kjøpe? noen som er bedre enn andre??

samma åssen merke det er på sakene.. har ikke all verdens penger i startfasen...

takk for hjelp,

Det kommer an på hvilken bil og motor det skal passe til ! Hvilken bil er det som skal ha filter og eff?

Men det er lite effekt ut av dette! Værtfall på sugemotor!

[86]Toyota supra turbo MK3

Subaru impreza Wrc rc bil :-)

[x]BMW E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er klar over at det ikke gjør noe på effekten, men bedre respons på gassen, og grom lyd er ting man kan vente seg.

Noen som har linker til steder der de selger bakpotter?

har sett de på mobilsentrum og autospar, noen som har erfaring med de?

filter? hvilket bør jeg satse på? gir de forskjellige merkene forskjellig lyd+?

mvh

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Adnoh

ja jeg er klar over at det ikke gjør noe på effekten, men bedre respons på gassen, og grom lyd er ting man kan vente seg.

Noen som har linker til steder der de selger bakpotter?

har sett de på mobilsentrum og autospar, noen som har erfaring med de?

filter? hvilket bør jeg satse på? gir de forskjellige merkene forskjellig lyd+?

mvh

Lurer jeg også på..

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FK automotive har kommet med flere sett med rustfritt annlegg til Golf III fra ca 5-6000,-

Visst ikke er det jo bare å kjøpe rør selv og mekke et......

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider