Mandel Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Hallo, må prøve og finne ut hva slags effekt annlegg som er greit nok for meg, vil såklart ha lyd som er grom.. noen som kan vise med bilder og pris?? Hvilket filter burde jeg kjøpe? noen som er bedre enn andre?? samma åssen merke det er på sakene.. har ikke all verdens penger i startfasen... takk for hjelp, Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Hør med Svendsen Eksos, de kan sikkert lage noe til deg! Filter?, Kn filter f.eks. Sjekk powersone, eiker e.l. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 det og få custom lagd et eff annlegg til en golf3 er vel så og si og kaste penger ut av vinduet, mener at det finnes utrolig mange typer effekt annlegg til golf3, men hvilke er bra prismessig og effekt messig?kom gjerne med bilder og priser.. kn filter er vel et fellesbegrep som mange har tatt i bruk(kn er jo bare et merke innen et stort utvalg av forskjellige merke), men ja sportsfilter er det jeg er ute etter, er da på utkikk etter sopp, og ikke tynnere innlegg i orginalboks....noen som har noe og anbefale, setter pris på bilde og kostnad.. Fredrik Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 ok, Svendsen er ikke spes. dyr da. Jeg kjøpte denne:http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=209610410&n=491168138&pn=491168897 Dyp bass lyd, ellers er det bare å kjøpe løse rørstykker å bytt ut fra kat og til potta! Filter: Kjøpte noe ala dette: http://www.autospar.no/znet_performance_40321.htm Sinnsyk lyd ved gasspådrag, men siden jeg monterte det rett på innsuget så var effekten minimal, heller elendig. Har nå kjøpt et Kn innsatsfilter som skal komb. med powerrør! Sjekk carstyling.no Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 På bmw'en min var det billigre å få svendsen eksos til å lage et effekt enlegg enn det det var å kjøpe et ferdig anlegg... Burde sjekke prisen dems i hvertfall. Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 sendte de en mail, de skulle ha 5000 for 2,25 fra kat. og ut, kjøper nok bare er ferdig løsning til et par tusinger istedet.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 litt dyrt ja! Prøv da å kjøpe potte å løse rørdeler! Hør med et meieri e.l. om rør! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by Adnoh Hallo, må prøve og finne ut hva slags effekt annlegg som er greit nok for meg, vil såklart ha lyd som er grom.. noen som kan vise med bilder og pris?? Hvilket filter burde jeg kjøpe? noen som er bedre enn andre?? samma åssen merke det er på sakene.. har ikke all verdens penger i startfasen... takk for hjelp, Det kommer an på hvilken bil og motor det skal passe til ! Hvilken bil er det som skal ha filter og eff? Men det er lite effekt ut av dette! Værtfall på sugemotor! Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Bilen i dette tilfellet er vel en Golf3 1,8. Det om effekten er nok sant, men forskjellen ligger nok i lyd og respons! Lyden er jo halve opplevelsen, eller....:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 ja jeg er klar over at det ikke gjør noe på effekten, men bedre respons på gassen, og grom lyd er ting man kan vente seg. Noen som har linker til steder der de selger bakpotter? har sett de på mobilsentrum og autospar, noen som har erfaring med de? filter? hvilket bør jeg satse på? gir de forskjellige merkene forskjellig lyd+? mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by Adnoh ja jeg er klar over at det ikke gjør noe på effekten, men bedre respons på gassen, og grom lyd er ting man kan vente seg. Noen som har linker til steder der de selger bakpotter? har sett de på mobilsentrum og autospar, noen som har erfaring med de? filter? hvilket bør jeg satse på? gir de forskjellige merkene forskjellig lyd+? mvh Lurer jeg også på.. Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 K&N 57i kit å supersprint all the way ;) kjøre eg på poloen.. herlig lyd :D (ikkje for mye lyd inni bilen , å på utsiden så er lyden herlig) VW 4 evah :cool: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 FK automotive har kommet med flere sett med rustfritt annlegg til Golf III fra ca 5-6000,- Visst ikke er det jo bare å kjøpe rør selv og mekke et...... Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 er det noen som har erfaring med denne :http://www.autospar.no/znet_performance_TU251030.htm driter egentlig i åssen effekt økning det blir, for det er så lite at det merkes knappt, men er det noen som har erfraring med bakpotta jeg ga link til? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 jeg hadde sånn potte på golf cabben min.. den er heilt grei.. jeg hadde ikke mellom potte såden bråkte ganske mye.. men den ser heilt ok ut.. passer veldig bra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg