ClusterOne Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Originally posted by B.T.i Hør med Svendsen Eksos, de kan sikkert lage noe til deg! Hehe, de skulle ha 8k for å lage effektanlegg til min golf 3 fra kat og bakover.. i 2.1/4" fordi at de ikke hadde utstyr for å bøye 2.5" Ferrita bygde samme anlegget for meg i 2.5" for 5k :D Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Har en slik potte på Golfen min,riktig nok fra Mobilsentrum, men samme greiene! Bra lyd, sånn orntli bass buldring! Siden 1,8 aldri blir en super sportsbil så er det unødvendig å investere i eksos til 5-6k. Kjøp heller en billig bakpotte å noen løse rørdeler å fjern midtpotta og kanskje kat! Godt nok det! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 jupp, tenkte siden det ikke er så mye og hente, så kan man likesågodt la være.. spessielt når man nesten ikke merker noe forskjell i gamp.. så på den fra mobilsentrum jeg også, men jeg vil ha chromma enderør, og sort boks, ser så lamt ut med hele bakpotta chromma, lyser liksom opp..så sort er fint for meg, for det blir nok ikke no bodykit med det første.. går nok garantert for potta fra autospar.. takk for svar folkens :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Enderøra er kromma og boksen er svart, har den selv. Det er vel i bunn og grunn samme produktet, så her det vel pris som spiller inn. Jeg handlet for 13k ifjor hos Mobilsentrum, men har ikke fått 1krone i rabatt, det syns jeg er litt dårlig, men.... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Altså, man kjøper ikke bildeler på mobilsentrum.. Det er jo bare jall der.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Jall og jall fru Blom, noe er jall, mens noe er akkurat det samme som du får kjøpt hos f.eks: Autospar. Hvor kjøper du bildeler, SmartClub? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 haha, autospar er jo samma røkla.. Kjøpt deler for det meste hos nbs og oppsahl, kjøper jo merke varer. Kjøper TINE melk ikke den Q melka. Men du kjøper vel kansje Q melk du? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Vel, har aldri prøvd Q melk, har prøvd ku melk! Poenget er at Mobilsentrum har mye jalla osv, men de har også noen bra produkter, at jeg har brukt 13k på M.S. betyr ikke at jeg har kjøpt bare bildeler der. Hvis du ikke liker en butikk, så er det ingen som tvinger deg til å kjøpe noe der. Hvis du liker merkevarer så er det helt greit det, jeg for min del er ingen stor fan av ratt, stoler, girkuler osv. med masse navn osv på! Blir liksom som å betale 500,- mer for en jakke på levi`s sammenlignet med f.eks; Hennes & Mauritz. Da betaler mer bare for merket. Men, nå har vi ødelagt nok på denne tråden! Smaken er som baken! Den er delt i to, og noen liker seg i midten! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 heh.. hvis JEG vil kjøpe noe fra mobilsent. eller autospar så får vel det bli opp til meg, riktig at de har mye jalla saker, men noe av det er ganske ok..! jeg for min del kjøper ikke momo, sparco ol. merker..kjøper du ei girkule koster den godt 500 fra tuning merker..for min del gir jeg en laaang f*** i hva merket er.. Men driteru penger og er gla i og bruke dem, så værsego.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 BTW; Q-melk rocker sokka dine!! smaker 1000 ganger bedre enn tine melk..:D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by Adnoh BTW; Q-melk rocker sokka dine!! smaker 1000 ganger bedre enn tine melk..:D Akkurat når det gjelder melka...: Q-melk er rææv og i hvertfall sjoko melka dems, det er noe av det værste jeg har smakt! Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 En gjennomført bil har merke deler. Ikke no jall som torshov potter eller no. Samma om de er like som andre merker. Godt jeg har noen med meg om melka. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Mulig det PrinsWilhelm, men for alt vi vet så har du deler fra Nille! Vis oss bilen din, så kan vi se hva som er best; Tine eller Q! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 hehe har ikke bil lenger.. solgt. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by PrinsWilhem hehe har ikke bil lenger.. solgt. Hva skal du kjøpe da? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg