B.T.i Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Lenge siden du solgte da, noen vi kjenner? Annonse? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by PrinsWilhem hehe har ikke bil lenger.. solgt. Tviler på at du har hatt Golf III i det hele tatt....... men men Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by Adnoh BTW; Q-melk rocker sokka dine!! smaker 1000 ganger bedre enn tine melk..:D har bare smakt skumma melka dems..den er god:D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Originally posted by swidish vr6 Akkurat når det gjelder melka...: Q-melk er rææv og i hvertfall sjoko melka dems, det er noe av det værste jeg har smakt! vel da kan jeg vel si det slik at jeg ikke ska ha no gjennomført bil.. det er min første bil det er snakk om, og den kommer garantert ikke til og bli no superbil..så lenge det ser fett ut og fungerer bra så gir jeg ei lang girstang i hvilket merke de forskjellige delene på bilen har.. så da vet du det.. få se no bilder av bilen "din" som du hadde før a..?? kanskje den er så rå at den usynelig? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 busted! kiddie Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clintern Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Halla.. Jeg er i lignende situasjon og vil ha lyd i bilen. Jeg har et supersprint anlegg men det duger liksom ikke alene! Lyden er grei nok men må ha noe som "bråker" mer :) Har hørt at katalysatoren ødelegger mest. Vil fjerne den, men det er noe jeg helst ikke vil gjøre selv. Da blir det vel fort dyrt å dra til en forhandler som f.eks Svendsen og få dem til å gjøre det :/ Supersprint potta satt på bilen da jeg kjøpte den så jeg går ut ifra at det ikke er gjort noe annet med røra under der. Er forresten en 1.6l GL+ 100hk '97 modell. Planen er open air luftfilter og gromt anlegg som gir lyd! Nå har jeg kun green innsatsfilter i standardboksen(hjalp litt det gitt, sparker mer under aks og). Noen tips til hva jeg bør gjøre?? Siter <<KnustEgg>> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 supersprit annlegg er jo av de bedre du får tak i, er ikke store problemet og nappe av kat, og erstatte den med sportskat uten fyll. Kjøp på et konfilter og power-rør, så blir det nok både fart og lyd i golfen din. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 forresten; leste i et redline blad at katalysator stjeler ca 20 hester fra bilen?? synes dette hørte litt skrallt ut, men stemmer det? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 sett på vr6 leppe.. ca 8hk der Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 hehe den var ny.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Hmm... Hva anbefaler folket da? Hvilket effektanlegg med kombinasjon av filter og powerrohr gir MEST gromlyd i følge dere? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Konfilter rett på innsuget gir jæve.... bra lyd! For eksos er det bra med 3" potte. Best lyd får du om du tar bort eksosanlegget, men.... Trenger ikke Racekat får å fjerne kat, finn et tilsvarende rørstykke og erstatt med, husk bare å sette det på før Eu-kontroll, siden det ikke er sikkert du får bilen godkjent uten! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clintern Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by B.T.i Konfilter rett på innsuget gir jæve.... bra lyd! For eksos er det bra med 3" potte. Best lyd får du om du tar bort eksosanlegget, men.... Trenger ikke Racekat får å fjerne kat, finn et tilsvarende rørstykke og erstatt med, husk bare å sette det på før Eu-kontroll, siden det ikke er sikkert du får bilen godkjent uten! Da er det kjekt at jeg nettopp har hatt bilen til kontroll.. :) *passe på å fikse anlegg nå* Siter <<KnustEgg>> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Simons anlegg sammen med åpent filter gir bra lyd når det har blitt råna inn litt. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg