Gå til innhold

Eff. anl og filter

Ranger emnet

Mandel

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by PrinsWilhem

hehe

har ikke bil lenger.. solgt.

Tviler på at du har hatt Golf III i det hele tatt.......

men men

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by swidish vr6

Akkurat når det gjelder melka...: Q-melk er rææv og i hvertfall sjoko melka dems, det er noe av det værste jeg har smakt!

vel da kan jeg vel si det slik at jeg ikke ska ha no gjennomført bil..

det er min første bil det er snakk om, og den kommer garantert ikke til og bli no superbil..så lenge det ser fett ut og fungerer bra så gir jeg ei lang girstang i hvilket merke de forskjellige delene på bilen har..

så da vet du det..

få se no bilder av bilen "din" som du hadde før a..??

kanskje den er så rå at den usynelig?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla..

Jeg er i lignende situasjon og vil ha lyd i bilen.

Jeg har et supersprint anlegg men det duger liksom ikke alene! Lyden er grei nok men må ha noe som "bråker" mer :)

Har hørt at katalysatoren ødelegger mest. Vil fjerne den, men det er noe jeg helst ikke vil gjøre selv. Da blir det vel fort dyrt å dra til en forhandler som f.eks Svendsen og få dem til å gjøre det :/

Supersprint potta satt på bilen da jeg kjøpte den så jeg går ut ifra at det ikke er gjort noe annet med røra under der. Er forresten en 1.6l GL+ 100hk '97 modell. Planen er open air luftfilter og gromt anlegg som gir lyd! Nå har jeg kun green innsatsfilter i standardboksen(hjalp litt det gitt, sparker mer under aks og).

Noen tips til hva jeg bør gjøre??

<<KnustEgg>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfilter rett på innsuget gir jæve.... bra lyd! For eksos er det bra med 3" potte. Best lyd får du om du tar bort eksosanlegget, men....

Trenger ikke Racekat får å fjerne kat, finn et tilsvarende rørstykke og erstatt med, husk bare å sette det på før Eu-kontroll, siden det ikke er sikkert du får bilen godkjent uten!

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Konfilter rett på innsuget gir jæve.... bra lyd! For eksos er det bra med 3" potte. Best lyd får du om du tar bort eksosanlegget, men....

Trenger ikke Racekat får å fjerne kat, finn et tilsvarende rørstykke og erstatt med, husk bare å sette det på før Eu-kontroll, siden det ikke er sikkert du får bilen godkjent uten!

Da er det kjekt at jeg nettopp har hatt bilen til kontroll.. :)

*passe på å fikse anlegg nå*

<<KnustEgg>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider