sebbevanb Skrevet April 11, 2010 Rapporter Share Skrevet April 11, 2010 Hei alle sammen. Jeg har en 05 Touran highline i svart. Bilen er litt modifisert, men ikke mye: - orginal soting av vinduer - øyeskygge - svarte "cross" baklykter Har et par 18" sommer felger men vurderer å gå opp til 19" eller 20". Har litt lyst på ETA BETA felgene, de må jo se bra ut på en svart touran? Men tilbake til spørsmålet mitt. Skal nå senke bilen og er litt usikker på hva som er best/billigst. Har vel egentlig mest lyst på justerbare coilovers. Noen som vet om noen til en grei pris? og er det mye jobb å bytte til coilovers på touran? Alternativet er å kjøpe bare fjærer, men har ikke så lyst til det. Takker for alle svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RS1 Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Han her anbefales: http://www.partsandretards.no/ Siter - VW Touran 2.0 TDI `06 -Peugeot 407 SW `06 X-VW Polo OA `01 X-Passat 2,5TDI V6 4M `01 X-Audi A4 1,8 avant `96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbevanb Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 takk skal du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Handlet selv av Håkon og det er knall. Vet det er flere som kjører TA-Technix på Touran. Har selv dette merke på bilen min. Et rimelig og greit senkesett for den "vanlige mann i gata" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebbevanb Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Det høres ut som noe for meg :) takk skal dere ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg