Mr. Aerodeck Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Rett og slett genialt. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre hvis motoren i bilen min raser.. :D Fett bord Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 he he, tøft Likte det at sylinderne er vinstativ ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Haha, ultimate mekker's table da... synd at det bare kan lages av V block da... Skal lage cornflakesbolle av bunnpanna mi jeg... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 fett bord:) sånn må vi alle ha Originally posted by Hawkon Skal lage cornflakesbolle av bunnpanna mi jeg... hehe.....du kødder vel ikke heller du?;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 På lang sikt tror jeg ikke den der er videre damevennlig. Kanskje jeg skal lage ølbrikke av motoren min når Lancern dør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Litt småkjipt hvis man skal flytte da. Er vel ikke noe man bare tar under armen og går vil jeg tro. Vet ikke hvor mye den veier men... Og tenk de fine ripene i parketten når du skal ommøblere... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by Laaars Litt småkjipt hvis man skal flytte da. Er vel ikke noe man bare tar under armen og går vil jeg tro. Vet ikke hvor mye den veier men... Og tenk de fine ripene i parketten når du skal ommøblere... men det er verdt det.. for det bordet der var Rått Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 WARNING: Offtopic! Originally posted by Mr. Aerodeck Now playing in winamp: Pink Floyd - Wish you were here, mens jeg tenker på candyman og rdl og savner de sårt. *me oh my candyman wish you were here* :d[/url] Tror du har blanda rednex og pink floyd, pink floyd sangen går ikke sånn som du skriver der, den er mye bedre ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Oh? hmm, jaja :) Uansett, DRITFETT BORD :D Sliket er prikken over i'en i unkarsbula! Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 har vært oppe et par ganger før det bordet der.. og jag får like lyst på det hver gang jeg ser det..hehe :) synd min motor er for liten til slikt..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 tror heller ikke rekkefirern min er velegnet til å lage slikt bord av... well Men den kan vel funke som brusholder for halvlitere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Masse kule bilder på den linken. På tide å melde seg inn i EU kanskje: Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by Laaars Litt småkjipt hvis man skal flytte da. Er vel ikke noe man bare tar under armen og går vil jeg tro. Vet ikke hvor mye den veier men... Og tenk de fine ripene i parketten når du skal ommøblere... Er jo en alu blokk så den veier sikkert ikke mest.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg