Gå til innhold

Golf 2 -> GTi Bredding-Smale GTi Lister-M3speil-Cleanbakluke+++

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Som topic sier selger jeg unna det jeg ikke trenger mens jeg bygger om min 1.6-->16v!

Her er noe du finner i tråden:

-Smale GTi Dør lister! (lakkerte3dørs og ORGulakkerte4dørs) Bilder kommer!

-GTi Breddere og Ett skjørt (orginale og OK stand) Bilder kommer!

-Clean Bakluke

-M3 Speil

+++

Selger også en Clean bakluke, meget pen. Åpen for bud på denne over 750,- (uten glass)

DSC00131.jpg

DSC00132.jpg

Har også M3 speil som satt på delebilen, disse er ikke lakkerte er orginal svarte. Ser fine og hele ut. Justeres ved å trykke på glasset! Bud over 250,-

DSC00130.jpg

Er også noen 15x7.25 felger som satt på bilen, dekkene kan dere glemme de er slicks men selger felgene, skal sjekke de for evt kast. De er ikke strøkne men de ruller nok! Bud over 600,-

IMG_1863.jpg

Ellers kan dere kikke på delebilen og fortelle meg hva dere trenger, selger omtrent alt utenom motor, understell, el-nett og dashbord!

DSC00128.jpg

Kontakt meg på Mobil: 95 94 55 07

Her PM!

eller kuulibar@msn.com

Retteråsen

Endret av Retteåsen
Nye Priser!!!

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Bakluka går til den som kan hente den først og fremst. 850,- for luka uten glass er helt okei pris!

Hva jeg har av understell?

Tja komplett 1,6L understell har jeg etterhvert til overs, ellers har jeg spindler og GTI bremser forand jeg ikke skal bruke..

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på karosseriet når du tenker sier understell. så har jeg komplett chassi, men jeg skal ha noen små biter av torpedo veggen! Ellers selger jeg skallet til den som henter det for 1500,- altså vrakpanten..

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider