LilleGud Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 noen av dere som har ca 36300,- liggenes og slenge !?! da kan dere melde dere på Cannonball europe! Se her for mere info noe for deg ruud??? eller TS ?? hehe.... hadde vært morro og se en Ford Sierra flise supraer,ferrarier, lamborginier osv !:D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 ville tru driftsikkerhet er viktig i noe sånnt :D Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Er ikke akkurat bare møkka som er med heller da: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Ikke så verst damer heller tror jeg..... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Som jeg tidligere har postet så skulle jeg egentlig vært med på dette løpet...Hadde betalt 50% av entry-Feen og jeg var gira som fy, men selvfølgelig måtte skattefuten komme snikende med restskatt og loppe meg for alle penga og sinnsykt mye moro :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Får prøve igjen om neste år gitt... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Kunne vært greit å vært med på. Skal arrangere Cannonball Run på Svalbard jeg........... men siden det ikke er så mye vei her så blir det nok ikke noe cannon nei.Kanskje et lite Airgun ball :-))))) Huff, nå rota eg meg vekk her! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet September 8, 2002 Rapporter Share Skrevet September 8, 2002 Kunne lett brukt feriepengene mine på noe slikt!!Bare dumt at Audien min ikke har mer enn cirka 230-240 i toppfart,det blir nok altfor lite i denne sammenhengen er jeg redd.Ruud,Quicksilver og TS skulle meldt seg på synes jeg!!!!!Da får de virkelig vise hva bilene deres er gode for.......When the checkered flag drops the bullshit stops....... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 Originally posted by Viking Kunne vært greit å vært med på. Skal arrangere Cannonball Run på Svalbard jeg........... men siden det ikke er så mye vei her så blir det nok ikke noe cannon nei.Kanskje et lite Airgun ball :-))))) Huff, nå rota eg meg vekk her! Erru fra Svalbard eller!? Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 Originally posted by Yatsy Erru fra Svalbard eller!? Off-topic: Bare bor og jobber her, er ikke født her hvis det var det du mente? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 Originally posted by Viking Off-topic: Bare bor og jobber her, er ikke født her hvis det var det du mente? Neida, mente jobbet og bodde der ja. Helt riktig.. Hva driver du med!? Har selv bodd der oppe noen år.. Nice place!! Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 9, 2002 Rapporter Share Skrevet September 9, 2002 Originally posted by Yatsy Erru fra Svalbard eller!? Se på breddegraden hans da: Location: 76·50-80·80°N : 10-34°E [85·00-89·78°N : 11·00-38·00°E] Hehe.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Originally posted by Yatsy Neida, mente jobbet og bodde der ja. Helt riktig.. Hva driver du med!? Har selv bodd der oppe noen år.. Nice place!! Jobber på energiverket som maskinassistent! Kurant jobb og godt og varmt hele året! Hva gjorde du her oppe da? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Originally posted by Viking Jobber på energiverket som maskinassistent! Kurant jobb og godt og varmt hele året! Hva gjorde du her oppe da? Jobbet som guide innen Svalbard Miljøturer.. Kjørte hundespann, ski og fotturer.. Mye trim og godt betalt.. :] Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Jobbet som guide innen Svalbard Miljøturer.. Kjørte hundespann, ski og fotturer.. Mye trim og godt betalt.. :] Jobba du for Våtvik? Jeg leier leilighet hos dem! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2002 Rapporter Share Skrevet September 10, 2002 Har denne tråden sporet LITT av ? hehe:hello: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg