Gå til innhold

E36 Amg

schnell

Anbefalte innlegg

Originally posted by Porsche911

E 60 AMG kan jo ikke være toppmodellen.

Forøverig har jeg ikke hørt om at amg trimmer v12er, med unntak av SL 65 AMG.

Toppmodellen må jo være E 55 AMG, med 500 hk. Den går bra, men litt tung og liker absolutt ikke fronten på den.

Ta heller en RS6, ganske lik bil, men som ser mye bedre ut(og quattro er deilig)

Vi snakker vel her om hvilken modell av E klasse?

Tråden handler iallefall om 124 serien til MB, der er den største motoren v8.

Og det med RS6 og utseende..ehh..tja, min personlige mening? Det er en Audi, vært svært like i design siden 1992. Innovativitet i design? Tja..:D

Trenger ikke lage en stor diskusjon om hva som er penest, dette var min mening, og andre har sine meninger!

ES

02 MB C220T CDI Avantgarde

93 MB 220E

x - 86 MB 230E

x - 90 MB 300TE

x - 88 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...
  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angående den diesel lignende lyden trådstarter nevner kan jeg opplyse om at det er helt normalt for denne motoren :)

Kjører en 95 E36 AMG Varebil selv og akkurat samme lyden fins der når bilen går på tomgang, samme tilfelle var på en sedan jeg så på.

Dette er en helt annen lyd en hva man hører fra ventiltikking.

Dette er jo også den største originale serieproduserte motoren som ble levert til stasjonsvognen av w124 serien, om man kommer over en stasjonsvogn fra denne serien med V8'eren i så er det ikke en original eller serieprodusert bil, da er bilen bygd om.

Og selv om det var AMG som sto for ombygginga, så gjør det ikke bilen original serieproduert, det blir jo en custom made bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider