The-Flu Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Hei. Skulle godkjenne bilen min med senkesett idag (var montert når jeg kjøpte den), ble oppdaget at senkesett var montert da den skulle eugodkjennes. Mekanikeren sa det var Eibach, så jeg skaffet TuV papirer det det. Men når jeg dukket opp på biltilsynet idag var det ikke Eibach fjærer på den, det står bare: Nordic SA98000. Har googla ræva av meg men finner ingen senkesett som heter det. Fjærene ser ut til å vær av god kvalitet, nummeret på fjærene var faktisk uthevet so det gikk noenlunde å lese de. Det jeg lurer på er om det er ett merke som da heter Nordic, så jeg kan finne ut om de fjærene er TuV godkjente eller om jeg må skaffe ett nytt fjærsett. mvh Robin Siter Eks-bil: 1992 BMW 320i Sedan, Alpinahvit 2004 SAAB 9-5 2.0t, sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Hei! Tok meg 1min å finne siden til deg,hehe! sjekk med disse, send de en mail eller ring dem, så får du sikkert tak i TüV papirene du trenger. http://nordictuning.com/main.php?tuning=9-5&sub_page=products Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg