ZABICRYSIS Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Hei jeg bare lurte på om det finnes noe form for en dvd eller en bok som kan lære deg hvordan du kan bytte de vanligste slitedelene? jeg håper dere skjønner hva jeg mener:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhiteRaven101 Skrevet April 13, 2010 Rapporter Share Skrevet April 13, 2010 Er ikke bøkene fra Haynes noe du kan bruke. Jeg har en til Golfen min, er der står det mye nyttig i. Mulig at det finnes en for bilen din også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Tror du har posta feil hvis du er ute etter DVD om skifte av slitedeler... Dette er en DVD om bilpleie :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZABICRYSIS Skrevet April 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 takk:D men send gjerne inn flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 Ligger masse ute på youtube Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Og så er det denne... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZABICRYSIS Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 tusen takk mye fint her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg