TIC_Man Skrevet April 15, 2010 Rapporter Share Skrevet April 15, 2010 har en 234f som har begynnt å tikke når den selv vil.. så synes d hadde vært rart om d hadde vært en løfter som er feil, når tikkinga kommer å går.. så tenkte jeg sku sjekke olje trykket først å fremst når toppen skal ha vært overhalt den siste tia.. oljetrykket ligger på tomgang på litt over 3 men når jeg gir litt gass å får den opp i 3000rpm så stiger plutselig trykket til godt over 10.. så er jo nødt til å vær en feil der ett sted.. men hvor?.. noen? hjelp:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 har en 234f som har begynnt å tikke når den selv vil.. så synes d hadde vært rart om d hadde vært en løfter som er feil, når tikkinga kommer å går.. så tenkte jeg sku sjekke olje trykket først å fremst når toppen skal ha vært overhalt den siste tia.. oljetrykket ligger på tomgang på litt over 3 men når jeg gir litt gass å får den opp i 3000rpm så stiger plutselig trykket til godt over 10.. så er jo nødt til å vær en feil der ett sted.. men hvor?.. noen? hjelp:PTrykkreguleringsventilen på pumpa? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIC_Man Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 har hatt ut den å gjort reint... men var liksom ikke no gæli der... men noen som veit hvor lang den fjøra skal være?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 kan være oljekanaler som er tette og... men kjøp ny fjær på volvo da? så er du helt sikker på at det blir riktig trykk =) En sånn fjær kanke koste stort Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 Har du oljetrykkviser i dashen? Målt med ekstern, pålitelig måleklokke? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIC_Man Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 joa, kunne ha kjøpt ei ny fjær.... hadde d bare vært å oppdrive.. må kjøpe hele pumpa da.... å d hadde jo i å for seg vært greit.... om de hadde laga pumpene:angry: lettvint vettu.. hehe.. har brukt en skikkelig måler, så er trykket som er feil.. å trykket er normalt når bilen ikke tikker.. men har vært bra lenge igjen nå... så volvo er en bra bil, de fikser seg selvXD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg