Gå til innhold

A3 1,8 T - Tuning og Styling

Ranger emnet

ZerX

Anbefalte innlegg

Ja, da kommer snart tiden hvor jeg skal kjøpe meg en A3 1,8 T. Gleder meg som en liten unge til å style og tune... :D Tenkte at dere som ville, kunne komme med noen gode forslag om hva dere syntes ser kult ut og burde dyttes inn i motoren + interiør. Tittet en del på styling/tuning fra Rieger Tuning, Lumma, in.pro osv... Bare kom med forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZerX

Ja, da kommer snart tiden hvor jeg skal kjøpe meg en A3 1,8 T. Gleder meg som en liten unge til å style og tune... :D Tenkte at dere som ville, kunne komme med noen gode forslag om hva dere syntes ser kult ut og burde dyttes inn i motoren + interiør. Tittet en del på styling/tuning fra Rieger Tuning, Lumma, in.pro osv... Bare kom med forslag!

Du finner jo en god del her på forumet, hvis du bruker søkefunksjonen da.....

Men hva årsmodell har du tenkt deg, og ikke minst hvor mye er du villig/kan og bruke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZerX

Skal du trimme seriøst så kan jeg levere et kit til 65.000 (ferdig montert) som gir mellom 290-320Hk på hjulene..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by YashaR

Gjelder det til A4 også?

Og hva er i kiten?

Skal lage til en A4TQ nå i mars, ja..

inneholder bl.a:

puls-grenrør

Garrett GT serie turbo

større maf-hus

3" downpipe

evt. med 3" "custom" eksos hele veien hvis du ikke har 2,5" fra før

dyser

fmic

filter

tennplugger

nytt map

slanger etc..

Vil vel bremse noe mindre på hjula i en quattro pga. større drivverkstap..

mvh.

Roy G. Hansen

Audi RS3 '97

http://members.cardomain.com/rozar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Skal ikke komme med noe på tuning siden jeg..men kan si litt når det gjelder styling. De fleste som styler a3'er kjøper av en eller annen grunn en rieger leppe og rieger sideskjørt. Syns ikke dette er veien å gå. Denne stylingen gjør a3'n svært vanlig (i og med at det finnes så mange med denne stylingen, og at det ikke er rare stylingen denne leppa gir). Endel går også for den S3-look rieger fronten som jeg personlig synes er veldig tøff. Har en selv. Men kom for en stund over Zender sin concept styling av A3. Dette er kittet du virkelig vil ha hvis du vil at a3'n din skal skille seg ut. Enkelte vil nok synes dette kitet er litt spessielt men det er vanvittig tøft også. Har litt bilder du kan se.

256_4458023.jpg

627_4959132.jpg

608_4456033_010_audi-a3.jpg

Synes som sagt dett kittet er veldig pent. Vil ikke påstå det er billig (heller dyrt). Men bruker man først så mye penger på styling betyr vel det heller lite uansett. Prisen er som følger 300EURO for sideskjørtene, 400EURO for vinga, 365EURO for fronten og ~400EURO for hekken.

Ellers finnes jo caractere sitt a3 sett som også er dyrt men pent. Ser veldig enkelt ut men veldig lekkert. Ganske dyrt det og.

Alle andre er stygge og dem kan du bare glemme..hehe =)

Nei, dette er ihvertfall de jeg liker godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider