E30316 Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 :chairshot Skal det bare være å dra den rett opp, eller er det noe lureri? Får den ikke løs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Det er bare å dra til! Bare ikke la den treffe deg i nesa eller noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Det er bare å dra den opp som selv sier:) Selv lag tråd om bilen din.. har du fått montert JCW fanger etc?? Hvordan går det med gamle bilen min??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selv Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Hei Hei.. Gamlebilen din er solgt videre. Blom satte seg på skolebenken igjenn.. JCW kitet er montert, det blei bra:) Du veit at jeg er for lat for å lage en tråd om bilen min for og så følge den opp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg