Morten :) Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Muligens et dumt spørsmål, men spør alikevel. Har kjøpt nye 205/65-16 dekk til Hiacen min som er litt breiere enn orginalt, skal jeg bruke det lufttrykket som er anbefalt eller kan jeg bruke mindre uten å skade dekkene? Siden det er større bæreflate her. Grunnen er jo at det er endel mere støy fra disse dekkene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Ved brede dekk burde det fylles mer luft i dekkene. Nå har ikke du lavprofildekk, så 32-34pund er et greit trykk. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten :) Skrevet April 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Ok, takker for svar og prøver det. Det er endel mindre enn anbefalt som er 3.6 bar (4wd ulastet). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg