wiig1 Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 hei jeg har ett problem som jeg gjerne kunne ha trengt noe hjelp med. jeg sliter med skurring i diskanter på nokså normalt volum og oppover på jl audio vr525-csi frontsett i en audi a4. har også prøvd å skifte ut diskantene men til ingen forskjell. det som slår meg nå er at det kanskje rett og slett kan være delefilterer som kan være defekt, noe som allikevell er litt merkelig da frontsettet er helt nytt. takker for svar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedersn Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 bruker du ekstern forsterker??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Har du kontrollsjekket lydkilden din etter eliminasjonsmetoden? Shit in - Shit out. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg