Marianne89 Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Nå er jeg så lei meg :( Kjøpte splitter nye felger til bilen for en stund siden, og idag ble den ene kantkjørt noe sinnsykt. Var på vei ut fra en parkeringsplass, men så var det ei kjerring som absolutt skulle inn samma plassen, og for å ikke skrape opp bilen måtte jeg legge meg helt ut på kanten.Og da hørte jeg det skrapte bak! Er det noe som kan gjøres for å redde felgen, eller må jeg prøve å få tak i ny? Tok 2 bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 http://www.bilforumet.no/lakk-karosseri/226722-kantkjort-felg.html Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne89 Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Det er jo firma som retter og fikser felger som har blitt kantkjørt. Dog vet jeg ikke av navnet på noen sånn i farta. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne89 Skrevet April 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Men tror dere at så dype hakk er fiksbare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 Det er jo bare å prøve med et sånt billigkit. Skal du sende den til steder som Østlandske Lettmetall(?) i Elverum, tror forresten de har gitt seg nå, så må du kreve å få en fastpris etter å ha vist frem felgen så du kan vurdere om det ikke er bedre å kjøpe en splitter ny felg. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audianer Skrevet April 17, 2010 Rapporter Share Skrevet April 17, 2010 alt kan fikses, det koster bare penger.... Siter A8 2.8 quattro 98 mod A3 1.6 97 mod Polo 1.4 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg