Buchie Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Hei. Har i skrivende stund en Lincoln Mark 8 stående og kunne gjerne tenkt å fått skilt på den.Mangler litt dok, for å kunne registrere den. jeg mangler: Akselvektene og Totalvekten . er det noen der som vet hvor jeg kan få tak i dette?? mvh Buchie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Det får du hos AMCAR i Trondheim Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buchie Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Hei. Har snakket med Amcar mange ganger å de har gitt opp hele greia så ingen hjelp å få der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Merkelige greier. er bilen din bruktimportert? Hvilken årsmodell er det? Hvilken trafikkstasjon har du vært hos? Vanlig prosedyre er at den veies hos tillsynet og at denne vekten skrives inn i vognkortet. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buchie Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Den er brukt importert fra USA. Dette er en Lincoln Mark VIII 1994 mod. Har hatt mye problem med å fremskaffe dokumentasjon. Jeg har forevist bilen i trondheim. For at jeg skal få skilt på den så måtte jeg fremskaffe dokumentasjon på akselvekter og total vekt.dette var fordi det kunne vere forskjeller på +/- 1 kilo på hvert eksemplar som er bygget:( typisk norsk idioti regelverk. Det som er en viktig faktor i at jeg ikke har dokumentasjon er at (taggen) som vanligvis er klistret på i dørsiden ikke er der lenger(pga en skade bilen har hatt). Jeg har prøvd å få hjelp med AMCAR,US Ford og Ford Norge uten noe serlig resultat. Ford Norge har vært hjelpsom med endel andre papirer som var nødvendige mens AMCAR og US Ford ikke kunne hjelpe med noe som helst. Så jeg sitter i en litt håpløs situasjon:(. Jeg håper det er noen på forumet som har noen gode forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 (endret) Hmmm var jo litt merkeligt at Amcar ikke er i stand til å hjelpe, er du medlem i Amcar ? vet at dei ikke er hjelpsom uten at en er medlem. Da må du nok ta kontakt med Ford i USA eller en forhandler der borte for å få infoen du trenger, eller å høre hvor du skal henvende deg for å få laget ny doortag, evt høre med Marti Auto om han vet om noen som lager doortager til så nye biler Endret April 20, 2010 av BossCat Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buchie Skrevet April 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Ja har vært medlem av AMCAR i 4 år .Har snakket med Ford i USA men de varmindre hjelpsomme:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg