Gå til innhold

låst inne nøkkel i 316i 93 mod

Ranger emnet

twogees

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har låst inne nøklene mine i bilen, bmw sier at den eneste måten å komme seg inn på er ved å komme til dem. bilen har sentral lås.

har prøvd med en krok, men dørene blir holdt igjen av sentral låsen. noen som har tips? send gjerne PM.

PS har ikke reserve nøkkel

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du nøkkelen, eller ligger den i baggasjerommet eller noe sånn? Du må pent ha fatt i den nøkkelen igjen.

Hvis nøkkelen er synlig i bilen, så vil jeg anbefale deg å ringe ett bilbergingsselskap. De har utstyr som ikke skader bilen, og de er som oftest ganske dyktige på å fiske etter nøkler.

Enkelte stasjoner har også sett for å dirke opp dørlåsen utenifra, men det er mere sjeldent.

Nå vet jeg ikke hva slags forsikring du har på bilen, men har du delkasko (brann, tjuveri osv) på den, så har du høyst sannsynlig dekket hjelpen via forsikringsselskapet. Du selv må ut med en egenandel, men det er billigere enn å skifte ei rute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv og dirk opp selv, ikke så vanskligt i grunn

Det hjelper lite å prøve å dirke denne bilen innenfra, ettersom den er utstyrt med sikkerhetslås. Du får dratt i låseknastene, men de forsvinner bare rett ned igjen.

Som sagt tidligere, så er NAF, Falck eller Viking det jeg vil anbefale. Iallfall hvis nøkkelen er synlig, og mulig å få tak i.

Som jeg også nevnte tidligere, så har enkelte stasjoner også dirkesett som de bruker på utvendig dørlås, men jeg tror det er sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider