GreenMile Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Har akkurat kjøpt meg primera P11 og nå har jeg funnet ut at den ruster imellom plata fra innerskjermen (som er sveisa/limt til toppen av dempertårnet) og toppen. Det var nesten umulig å oppdage. Etter å ha fjerna plata kan jeg bare hamre løs og rustflak løsner. Er det farlig, eller er det overflaterust (har forovørig ikke klart å slå hull)? Vet ikke helt hvor tjukt gods det er i tårnet, men det er en del som har rusta bort. Ser ikke ut som det er noe på den andre siden, men det er vel stor fare for at det er noe der også Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Om det ikke er hull, eller du klarer å slå/stikke hull, er det neppe farlig (ennå). Men sikkert lurt å prøve å begrense videre rustutvikling. Mest risiko for ubehageligheter (eller verre) om noe ryker foran. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 (endret) Det er foran, men usikker på hvor mye jeg vil fjerne av plata, da jeg ikke vet om den er med på å holde tårnet oppe. Noen som vet? Endret April 18, 2010 av GreenMile Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg