nbugge Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 tenkte jeg skulle legge ut min coupe. har ikke så mye planer for den, synes den er pen slik den er. men noe snaks skal jeg selfølgelig kjøpe! Åpent luftfilter (Noen som har noe å annbefale?) Hvite instrumentskiver Effektanlegg (Noen annbefalinger?) Stereo Ellers så kan dere komme med forslag! Siter you're pretty face is going to hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Hvite blinkers :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundinho Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Fin bil og riktig farge også. Tips; klare eller sorte blinkere. Er et fint sett med LED på bilextra til 200,- jeg tenkte kjøpe til min. Blanke blinklyspærer til front og baklykt. Du ser jo nå et glimt av oransj nå. Finnes noen klare pærer på powerbulbs.co.uk. Ca 400,- for foran og bak. Anbefaler ikke de hvite skivene fra BS bildeler/streetdesign. Helt feil passform. Kjøp heller plasmaskiver fra moman.pl. Ellers; se etter tips i loggen min her: http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1142135 :) Når det gjelder eksos så ville jeg personlig kjøpt duplex- anlegget på BS bildeler. Og hvis du skal ha bodykitt så syntes jeg det eneste som ser fint ut "Carcept Basic". :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbugge Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Noen som vet hvilken størrelse det er på høytalerne forran og bak? Siter you're pretty face is going to hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundinho Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 6,5" foran og 6x9 bak. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbugge Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 takker! har montert pioneer 6x9 bak idag.. bli kjøpt forran snart. Siter you're pretty face is going to hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Velkommen til forumet :) Pen bil du har. Bra at flere coupe eiere finner veien til forumet :) Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbugge Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 jo takk for det! noen som vet hvor gjennomføringshullet fra motorrommet til cupen er? skal dra strømkabelen til anlegget, men jeg finner ikke hullet... om noen har bilder og legge ut blir jeg glad! Siter you're pretty face is going to hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 (endret) jo takk for det! noen som vet hvor gjennomføringshullet fra motorrommet til cupen er? skal dra strømkabelen til anlegget, men jeg finner ikke hullet... om noen har bilder og legge ut blir jeg glad! Er egentlig ikke noe egnet gjennomføringshull.. og går ut i fra at du ikke har så lyst til å begynne å borre i karosseriet. Men hvis du ser på venstre side (altså samme side som batteriet), helt innmed framlykten din så ser du en åpning i karosseriplatene. Du kan dra kabelen gjennom der, og videre på innsiden over hjulbuen. Med litt innsats får du den da ut igjen ovenfor sikringsholderen nede ved pedalene. Videre la jeg de under dempematerialet og sete. Jeg klarte det med diger fæl 50 kvadrats kabel, så det er absolutt gjennomførbart ;) Videre la jeg signalkablene i midten, og høyttalerkabler og remote på høyresiden. Litt jobb, men null støy :) Kan godt ta noen bilder hvis du vil, men akkurat nå var det null strøm på kameraet ; ) Endret April 20, 2010 av Nesquick Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbugge Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 takk for svar! har ikke lyst til og borre nei! om du kunne ha tatt noen bilder så hadde jeg blitt veldig glad! Siter you're pretty face is going to hell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 takk for svar! har ikke lyst til og borre nei! om du kunne ha tatt noen bilder så hadde jeg blitt veldig glad! Okei, ta noen bilder etter jobb i dag : ) Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Da har jeg fått knipsa noen bilder.. Mer at dette er mer eller mindre slengt på plass foreløpig, så du får ta til takke med litt kabelrot ;) Startet med å dra kabelen fra innsiden av bil (jeg førte først gjennom en ståltråd som jeg festet kabelen i etterpå). Vet ikke om du kjenner deg igjen på bildet, men du skimter dekselet på sikringsboksen der (altså nede ved pedalene). Har lagt kabelen gjennom en armert slange her, siden det er noen litt skarpe kanter på noen karosseriplater. For min del er det heller uheldig å kjøre 200A i karosseriet.. Anyways, som du ser følger kabelen en annen kabelpakke ut gjennom et hull i karosseriplatene der. Uten altfor mye hokus pokus skal du da kunne klare å få lurt kabelen fram gjennom forskjermen, og ut igjen på innsiden like ved høyre framlykt. Du ser batteriet på bildet. Videre har jeg foreløpig bare lagt det slik... Skal lage braket til automatsikringen og legge opp alt av kabler så det ser pent ut en dag jeg får tid :) Står litt mer om anlegget mitt i biltråden min hvis du ikke har sett det alt : ) Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg