Corsa Tuner Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Hva er orginal ET på 02mod 1.9TDI 2wd Bilen er orginal med 195/65-15. Å nei, det står ikke i vognkortet mitt for da hadde jeg ikke spurt;) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 http://www.mekonomen.no skriv inn reg nr så info om bil = svaret.. Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Står ikke der serru. Så lenge det ikke er oppført hos biltilsynet står det ingen steder ved søk på reg nr. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Prøvd å lese stickytråden i tekniskdelen av forumet? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Prøvd å lese stickytråden i tekniskdelen av forumet? Hvis du vet svaret på spørsmålet så kan du gi svar eller komme med direkte link.... Bruker kun forumet til mitt bilmerke, gidder ikke lete gjennom alt annet dritt som ikke intereserer meg. Siden mange her faktisk har samme type bil regner jeg med det står i vognkortet på noen av dem, og kan gi meg konkret svar. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 (endret) 41 tror jeg al3x fortalte meg i tråden min. EDIT: Original er ET42 ifølge al3x :) (Sjekket nettopp tråden) Endret April 18, 2010 av Saberhagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 41 tror jeg al3x fortalte meg i tråden min. EDIT: Original er ET42 ifølge al3x :) (Sjekket nettopp tråden) Takker:) Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Hvis du vet svaret på spørsmålet så kan du gi svar eller komme med direkte link.... Bruker kun forumet til mitt bilmerke, gidder ikke lete gjennom alt annet dritt som ikke intereserer meg. Siden mange her faktisk har samme type bil regner jeg med det står i vognkortet på noen av dem, og kan gi meg konkret svar. Litt egeninnsats skader ikke, du får prøve det engang! :hammer Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Litt egeninnsats skader ikke, du får prøve det engang! :hammer :fingers: Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg