Gå til innhold

Min nye A4 2.0i B6

Ranger emnet

Niccon

Anbefalte innlegg

Da skal jeg kjøpe meg min første bil på onsdag!

Endte opp med denne krabaten her:

29_-815281157.jpg

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=20786229

Speccs:

- 2.0i, 132 HK

- 18" sommer

- Senket 40/40

- Xenon i alle lys

- Sportseter

Har ikke sett bilen selv så er ganske så er ganske så spent når jeg skal hente den!

I og med at dette er min første Audi (og første bil) er det noe jeg bør være spesielt obs på? Kanskje jeg kan få dratt bilen litt ned i pris?

Ellers, tips til hva jeg kan gjøre med den?

Tar gjerne imot nyttige tips om bilen også :)

- Audi A4 '03 2.0

- Jeep Cherokee '97 2.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meget bra ut indeed! For min del mangler den quattro, men trenger du det ikke er det jo greit :)

Er biler som veldig fort blir pene dette.. Få lakkert nederste plasten på fangerne og på siden i bilens farge, så ser bilen dobbelt så bra ut med en gang!

Men sikker på at det er 40/40-senk på den? Så høyere ut enn det for min del..

Prisen ser jo grei ut også, til tross for at den har gått veldig langt. Har den fullt servicehefte? Det er veldig viktig på en bil som har gått så langt. Regreim-skifte osv.

Hør etter knirking i forstillinga.. Sjekk at den er tight på styringa. Se etter rust i kanaler, hjulbuer osv. Se om bremseklosser ser greie ut. Og ikke minst om den er fin i lakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser ikke så veldig senka ut nei, så lurer på om senkesettet da fulgte med elns. Service heftet skal være komplett ja, men tar en titt på det når jeg er der å skal hente den.

Hvordan er lyden i anleggene som følger med egentlig? Er ikke noe fan av sub, men liker å ha en god bass hvor alt inni bilen ikke begynner å dirre!

Noen som har greie på hvor mye en sånn hellakkering koster sånn ca?

Takker for tipsene!

Endret av Niccon

- Audi A4 '03 2.0

- Jeep Cherokee '97 2.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider