volvolars Skrevet April 18, 2010 Rapporter Share Skrevet April 18, 2010 Noen som kan fortelle meg hvor ch.nr sitter på ramma på denne bilen ? Noen som har noen ide om hva slags diesel motor jeg eventuelt kan putte inn i min Dodge W300, isteden for den "litt" tørste 318v8 bensin motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 sitter ikke chassisnummer i ramma orginalt på amerikanske biler.Det må eventuellt slåes inn. Vi har gjordt dette i enkelte tillfelle på vårt verksted men da har vi i forkant hatt en dialog med tillsynet Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvolars Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Noen som kan fortelle meg hvor ch.nr sitter på ramma på denne bilen ? Noen som har noen ide om hva slags diesel motor jeg eventuelt kan putte inn i min Dodge W300, isteden for den "litt" tørste 318v8 bensin motoren. Jeg fant det i dag. Det var slått inn i ramma rett ved høyre dør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg