Gå til innhold

usa

Ranger emnet

volvo242TIC

Anbefalte innlegg

mulig dette er postet tidligere..men så ingen tråd i farta om det, så here goes..

er det bare meg, eller har noen andre her inne også sett seg lei av alt styre rundt hengepuppen til janet??!:titties:

kan ikke fatte at det er mulig å lage så mye styr for to sekunder med pupp på tv..ikke en kjeft som sier noe om resultatet, og at dette var den beste kampen ever :D

neida, barna har mareritt, og voksne er helt oppskaket (ifølge media), og lille justin er helt forskrekket "jeg ante ikke at hun ikke hadde noe som dekker puppen"

er så lei amrikanere med dobbeltmoralt at jeg kan spy.

det var en pupp (ikke var den fin heller :D), ikke jordas undergang!

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Men er vel ganske tvilsomt at det var tilfeldig... Var tydeligvis årets pr-stunt så mye oppmerksomhet som saken har fått

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo selvfølgelig planlagt..men syns det er synd at det "overstyrer" det som faktisk var viktig her : resultatet og kampen..

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår