Zefiro Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Første mandag etter påske la jeg om til sommerdekk .. med et stort smil om munnen .. splitter nye 18" sku på passaten .. men på lørdag oppdaget jeg at ene senterkoppen på v.bakhjul satt skakt. på baksiden viste det seg at det manglet 2 bolter ! hm ... merkelig. så nå er dekkene tatt av å lagret på et trygt hemmelig sted inntil videre. Jeg hadde 2 låsebolter pr.felg på bilen av merket biltema. Men biltema selger ikke ulike låsekombinasjoner. alle er like... hva er vitsen med å selge falsk trygghet? Så hva anbefaler folket? jeg skal fortsette å ha 2 låsebolter på hver felg . men da i ulik låsekombinasjon .... forslag? onfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 rekner med at det er svindyrt, men du kan jo høre med en VW forhandler. Ellers trur jeg kanskje mekonomen butikkene kan skaffe dette. Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 den typen jeg har sett vw bruker da dem kjem fra møller er det av typen 12kant torx .. så det er utelukket å bruke. skal høre litt rundt med lokale butikker når jeg får tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Sette hengelås på senterkoppen da. :D Husker muttern hadde alufelger til sVAGen sin med "låse-bolt" på navkoppen. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Regner med at du snakker om "anti tyveri"bolter her? Hvis du har to forskjellige typer på hver felg, bør du være temmelig trygg på kjeltringene ikke klarer å få av felgene. Bare husk å ha spesialverktøyet som du bruker til å løsne boltene med godt gjemt et sted i bilen slik at du kan bytte hjul ved punktering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 nye bolter bestillt i dag av typen med serienummer. ikke den typen hvor alle er like fra biltema:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aydin Skrevet Mai 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 hei, hvor for jeg kjøpt Låsebolter med serienr? har leta leta men finner ingen steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 dekklaaven.no:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg