Shibbs Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Heisann. Jeg la ut info om et meet her for litt over en måned siden. Den dagen hadde UP i samarbeid med det lokale politidistriktet(follo) samlet seg til "storaksjon". De var vel rundt 8 biler med bikkje og det hele. jeg var en av de som mista lappen for å spinne litt, og jeg fikk da lese politirapporten i rettsmøte senere. I den stod det NØYAKTIG sitat fra det jeg hadde skrevet her inne. Dette er jo ikke noe nytt, men bare sånn at dere vet at snuten sitter faktisk å googler det her støtt :) Så nå har vi slutta å legge ut meets her. nå legger vi kun ut på lukka facebook gruppe og over sms. Uten at vi la det ut her samla vi faktisk ca 75 biler på et par dagers varsel :) Siter Bruksbilen Volvo 240 2.0 Gasser Goværsbilen Bmw 530 E12 1976 Solgt: Bmw 520 1991 24v RH22222 Skrota Bmw 520 88 12v Skrota Merce 190 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 At politiet snuser litt på forum er ikke noe nytt. Vet flere ganger at forum som freakforum har blitt slått opp i media ved at politiet har gått ut mot enkeltpersoner. Man skal passe hva man ytrer, selv på et forum :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Har vært en del som har fått brev av biltilsynet om visning av bilen sin etter å ha starta prosjekttråd og. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Snakker om bruk av ressurser. Myndighetene er noen kyniske jævler. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 narko og voldtekt er bare bagataller, la oss fokusere på senkefjærer som ikke er godkjente! det er jo livsfarlig å ikke ha en setning på et ark(vognkortet) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Har vært en del som har fått brev av biltilsynet om visning av bilen sin etter å ha starta prosjekttråd og. Fint å sladde skiltnummeret da :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Enig der, jeg sladder alltid skiltnr. Meen er jo ikke så vanskelig å finne ut hvem folk her er uansett. Om jeg gidder skal jeg nok finne ut hvem du er og hvor du bor HrpZ88 :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 (endret) Jeg syntes faktisk det er helt greit at de følger med slik at ting ikke kommer helt ut av kontroll. Det er jo egentlig en del av jobben Men når det blir tilstander ala Gatebil Våler i fjor sommer så er det gått over alle støvleskaft, selv om det kanskje var Statens inkompetente Vegvesen som var værst der. Trafikken blir liksom ikke mye tryggere av slike aksjoner, det skaper bare et dårlig miljø og fører til at folk blir i opposisjon mot dem. Og det tjener hverken bilentusiaster, SVv, eller politiet på. Hvis noen myndighetspersoner leser dette så vil vi gjerne se dere inne på treffområdet der dere kan informere istedet for å leke politi og røver i buskene. For å få til noe må man ha en dialog, krig har sjelden ført noe godt med seg. Statens Vegvesen er visstnok flere ganger tilbudt gratis stand på gatebiltreff, men de har ikke hatt kapasitet til å stille (!!) Men å ha femti stk til å stå utenfor og produsere feil som ikke eksisterer, og generellt skape en sur stemmning, det er ikke noe problem. Blir bare oppgitt over slik barnehagementalitet jeg. Endret April 19, 2010 av Mondeo Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 X2 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Politiet er egentlig ikke problemet, men SVV ja;) masse hyggelige politifolk, og noen få som ødelegger selvsagt Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusN Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Vil tro de ansatte i SVv jobber for luselønn, og derfor ikke har råd til egen bil selv. Ingenting kan vel være bedre enn å gjøre livet surt for bilistene da. Ikke gidder de å sende meg nytt vognkort engang, selv om jeg betalte omregistreringen for et halvt år siden. Siter '95 Subaru Legacy 2.0 GL '99 BMW E39 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Bryter man loven, og burner, kjører for fort osv, så må man regne med å bli tatt før eller siden. Grow up, og bruk bilene deres på banetreff, også kjører dere etter reglene på vei, er ikke værre en det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Bedre at politiet følger med på forum, enn at kriminelle gjør det, men enig med Mondeo. Shibbs; får jeg lov å spørre hvor mange ganger du har mista lappen nå..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Bryter man loven, og burner, kjører for fort osv, så må man regne med å bli tatt før eller siden. Grow up, og bruk bilene deres på banetreff, også kjører dere etter reglene på vei, er ikke værre en det ;) Greit nok det, men problemet er at ikke alle har "banebiler". Så noen av oss må trimme/bygge om bilene vi ofra bruker på vei, og når politiet leser poster om at vi har gjort ting og tang så kommer de plutselig å skal sjekke ting på bilen din.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Burne på en parkeringsplass er såååå 2003. :adolf: Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg