Gå til innhold

Bytte '99 Hyundai Coupè mot '96 Vectra B?

Ranger emnet

st1an

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om å bytte min originale 1999 modell Hyundai Coupè som har gått 47000, mot en påkostet Opel Vectra B, 1996 modell. Den har gått 129000, og er godkjent senka, proffsota ruter, 18" chrom felger, eff. anlegg og stylingkit.

Er snakk om å bytte likt mot likt, hva tror dere?

Mvh Stian

- '99 Hyundai Coupè *Til salgs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at det kommer litt ann på.. Hvilken motor er det i vectraen? Er det noe utstyr på den? Jeg mener at vectra b er gode biler, om de er i god stand. Er faktisk ikke så utrolig mye plaget med rust heller etter det jeg har erfart, til opel å være, bare litt lakkrust på de standard stedene som hjulbuer og dører..

Nå vet ikke jeg hvordan en Hyundai Coupe er å kjøre, eller hvor holdbare de er, så jeg kan ikke gi noe skikkelig svar på hvorvidt det er noe godt bytte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To biler som jeg har inntrykk av at er helt middels, men Opelen er jo helt klart mer praktisk. Jeg foreslår at du sjekker bruktpriser og prøvekjører Opelen grundig før du finner ut at du skal bytte, så det ikke er noen som tjener nevneverdig på dette.

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naftest er vel din venn. Greit at bilen kan være påkostet, ha kromfelger, styling, og relativt lav km-stand, men er mye som kan skjule seg under det.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider