Gå til innhold

HJELP! Vil ha et bilrelatert yrke!!

Ranger emnet

Lethal

Anbefalte innlegg

Stemmer det at mannen bak det, Helge Paulsen døde i fjor. Kona har tatt over Undervisningsinstituttet (salg av undervisningsmatriell er det vel mest det går på). Verkstedet er flyttet til Arendal, hvor en som heter Rolf, har starta det opp. Han skal være meget dyktig på bilelektronikk. Driver også med opplæring av folk... Han skal sette opp no kurs sammen med en i Kristiansand (hvor jeg bor) etter hvert som heter Ribe til etternavn skal være med på (min far snakka med han seinest i dag).

Så det er operativt som aldri før dette, bare omrokkert litt rundt i landet. Men det han i Arendal holder på med har jeg tro på!

*-1984 BMW 318i 2-dørs vinterbil/prosjekt?

x-1990 BMW 316i 4-dørs E30 R.I.P.

x-1997 Peugeot 106 Rally

x-1991 Toyota MR2 GTi 2.0 16V

x-1993 Honda Civic Coupe Si US-Spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...

Nå har jeg endelig fått nett igjen, og det har skjedd en god del ting på den tiden..

Jeg har nå fått læreplass på Audi/vw (Hamax Auto) i Hønefoss.

Her skal jeg være lærling i 3 år. Jeg har nå vært der i 3 uker, og jeg trives som bare det..

Nå driver jeg endelig med noe som intresserer meg, og det er jeg veldig glad for.... :D

Mvh

Steffen

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimmrende Steffen

Svinger sikkert innom der en tur hvis jeg trenger noe til en vag av et slag.. ;)

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider