Gå til innhold

grom lyd celica t23

Ranger emnet


skrufportion

Anbefalte innlegg

heisann

har netopp kjøpt meg en toyota celica t23:)

 

bestilte meg nettop KN filter, men jeg er veldig usikker på hva effektanlegg jeg skal sette på den. noen som har noen tips eller? jeg er villig å betale mye for et eksosanlegg som lager en skikkelig grom lyd:) og evnt andre deler jeg kan bytte

 

takker for alle svar:)

Join og tjen penger online:)

http://www.neobux.com/?rh=6D61647369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

har netopp kjøpt meg en toyota celica t23:)

 

bestilte meg nettop KN filter, men jeg er veldig usikker på hva effektanlegg jeg skal sette på den. noen som har noen tips eller? jeg er villig å betale mye for et eksosanlegg som lager en skikkelig grom lyd:) og evnt andre deler jeg kan bytte

 

takker for alle svar:)

 

Hei har en t23 selv og akkurat samme greiene jeg driver sjekke for tida og endel mnd tilbake. Hva kan jeg gjøre med bilen og motoren.

 

Har funnet ut at skal man ha effekt så er det motorbytte eneste alternativ for min del og for pengers del, og at 10 år gammel = ingen effektavgift. t-sport motoren skal visstnok gå rett i så og si.

 

Og da får man ihvertfall grom lyd.

 

1nvdia og magmaflow er et par effektanlegg jeg har hørt endel bra om. Det er og et sinnsykt fett remus dobbelt effektanlegg jeg kun har sett på en film.. men det var nesten for mye av det gode med tanke på lyd.

 

Men for all del kan finne filmen viss du vil se sinnsyk lyd i en t23 =)

 

Har du alle foruma lagra som er verdt å sjekke og? Newcelica, celicatech, toyotacelicas, toyotanation er vel 4 bra forum.

 

Alltid greit å scoute over postene der for å finne interesante ting.

 

newcelica.org er topp med tanke på at du finner sinnsykt mye deler på catalogen der til både t-sport og Gt modellen.

 

Hva farge og ellers modell er bilen du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har en t23 selv og akkurat samme greiene jeg driver sjekke for tida og endel mnd tilbake. Hva kan jeg gjøre med bilen og motoren.

 

Har funnet ut at skal man ha effekt så er det motorbytte eneste alternativ for min del og for pengers del, og at 10 år gammel = ingen effektavgift. t-sport motoren skal visstnok gå rett i så og si.

 

Og da får man ihvertfall grom lyd.

 

1nvdia og magmaflow er et par effektanlegg jeg har hørt endel bra om. Det er og et sinnsykt fett remus dobbelt effektanlegg jeg kun har sett på en film.. men det var nesten for mye av det gode med tanke på lyd.

 

Men for all del kan finne filmen viss du vil se sinnsyk lyd i en t23 =)

 

Har du alle foruma lagra som er verdt å sjekke og? Newcelica, celicatech, toyotacelicas, toyotanation er vel 4 bra forum.

 

Alltid greit å scoute over postene der for å finne interesante ting.

 

newcelica.org er topp med tanke på at du finner sinnsykt mye deler på catalogen der til både t-sport og Gt modellen.

 

Hva farge og ellers modell er bilen du har?

 

hei. takk for mye nyttig informasjon:) jeg har selv hat tanken om motorbytte/ eller turbo konvertere. sånn som jeg har forstått det så trenger jeg bare å bytte topp pakningene så kan jeg kjøre "safe" med et trykk på 0.5 på turboen.

men nå er jeg ikke helt ute etter så mye HK i begynnelsen, tenker mer på å style opp bilen og få litt grom lyd i den:)

 

Det er en 2000 model rød:) jeg har noen store styling prosjekter også etter vært når pengene kommer inn, wide body kit, lambo dører og noe annet dill dall:P kule felger står allerede på:)

Join og tjen penger online:)

http://www.neobux.com/?rh=6D61647369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
heisann

har netopp kjøpt meg en toyota celica t23:)

 

bestilte meg nettop KN filter, men jeg er veldig usikker på hva effektanlegg jeg skal sette på den. noen som har noen tips eller? jeg er villig å betale mye for et eksosanlegg som lager en skikkelig grom lyd:) og evnt andre deler jeg kan bytte

 

takker for alle svar:)

 

Hei!

Jeg skal selge et effektanlegg som har stått på min 2000 mod celica sport. powerzone effektpotte 1500kr

send mail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår