torleifh Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Flaut? Kanskje. Men jeg holder på å sette på sommerdekkene på min Octavia II og har oppdaget at det ikke er så lett å få sommer felgen på plass. Har prøvd å pusse felgen forsiktig innvendig, smurt med litt olje osv. men jeg klarer ikke lirke velgen inn på navet. Noen som har et godt råd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigsol Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Hvis det er alufelger på vinterjula, kan det hende at plastringen fra disse sitter igjen på navet kanskje? Regner med du har hatt sommerfelgene på bilen før og at senter passer med navet? Siter Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula... Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 19, 2010 Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Sitter ikke igjen noen foringer for (uoriginale) felger ? Stålbørste for å fjerne rust og skitt fra navet kan kanskje hjelpe. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torleifh Skrevet April 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2010 Bingo! Plastringene satt igjen. Måtte bruke hammer og en skrutrekker for å få lirka dem av, og da gikk det hele som en lek:-) Takk for hjelpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Bingo!Plastringene satt igjen. Måtte bruke hammer og en skrutrekker for å få lirka dem av, og da gikk det hele som en lek:-) Takk for hjelpa! Vi har alle gjort den samme feilen en eller annen gang, hehe :) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg