Gå til innhold

Stereo Styling?

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

Hei!

Har dere noen tips om hvor man får tak i "Stereo Styling" ?

dvs. feks. chrome bass-port rør, plexiglass bass-port rør, etc?

tenker da på alt mulig dill-dall som kan være stilig å ha for å style subkasse/bagasjerom/hattehylle, el lign.

jeg vet på http://www.microplex.no , får man kjøpt neon lys som reagerer på lys.. Men jeg vet ikke om noen steder man får kjøpt spesielle bilstereo ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neon og div får du kjøpt hos mange som selger bilrekvisita og bilstereo. Ellers får du kjøpt neon hos datasjapper, da også såkalte "kaldkatoder" som er mer lyssterke.. Det beste er jo å få tak i "ekte" neon slik de bruker i reklameskilt o.l.

Plexiglass får du tak i der de lager slikt... Selv kjøpte jeg ca. 1x1M med sotet plexi i 4mm tykkelse hos Plast-armatur i Fredrikstad.. Dette var en "rest-bit" som jeg da fikk for en 50-lapp... Kjøp det på slike steder og be om å få rester og kapp, det er mye billigere!

Chrome refleksrør kan jeg nok ikke hjelpe deg med, men hør med noen som driver med bilstereo, de kan sikkert hjelpe

Ford Mondeo Ghia MK3

Grand Voyager 3.3 LE

x Audi A8 2.8E quattro x Audi S4 2.2T sedan x Audi coupe 2.3E x Audi 80 1.8S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by krs

Neon og div får du kjøpt hos mange som selger bilrekvisita og bilstereo. Ellers får du kjøpt neon hos datasjapper, da også såkalte "kaldkatoder" som er mer lyssterke.. Det beste er jo å få tak i "ekte" neon slik de bruker i reklameskilt o.l.

Plexiglass får du tak i der de lager slikt... Selv kjøpte jeg ca. 1x1M med sotet plexi i 4mm tykkelse hos Plast-armatur i Fredrikstad.. Dette var en "rest-bit" som jeg da fikk for en 50-lapp... Kjøp det på slike steder og be om å få rester og kapp, det er mye billigere!

Chrome refleksrør kan jeg nok ikke hjelpe deg med, men hør med noen som driver med bilstereo, de kan sikkert hjelpe

takk for tipsene.

50kr for restkapp var billig ja, 1x1meter er jo ganske bra areal også.

jeg må ha noen bassporter som skal gå ned til bagasjerommet mitt fra en hattehylle jeg skal bygge. hattehyllen skal også ha 10" infinity som jeg skal bruke som midbass.

mao. bassportene skal gå "utenom" 10" og ned til bagasjerommet, for å slippe igjennom luften 32" elementet blåser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Vi har en del på lager....og skaffer det meste innen slike ting :)

Bare finn ut hva du vil ha du...

@lpher

http://www.Bilradiospes.no

Jeg ser dere selger penger også??

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=714

hehe

Men seriøst:

Har dere gull-chrome bassporter?

Er de isåfall i høy kvalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rieger

Vet du om noe som selger plexi glass i trondheim. Vet ikke helt hvor jeg skal lete..

Hvor tykk bør "frontplaten" være. Den som subben er festet i..

den må være ganske tykk!

Jeg vet ikke om jeg ville festet et element i plexiglass, tror jeg heller hadde laget noen vinduer på kassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

takk for tipsene.

50kr for restkapp var billig ja, 1x1meter er jo ganske bra areal også.

jeg må ha noen bassporter som skal gå ned til bagasjerommet mitt fra en hattehylle jeg skal bygge. hattehyllen skal også ha 10" infinity som jeg skal bruke som midbass.

mao. bassportene skal gå "utenom" 10" og ned til bagasjerommet, for å slippe igjennom luften 32" elementet blåser.

32" element`?`? ???sånn her`??

P1010073.jpg

P8310089.jpg

:D ?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Adnoh

32" element`?`? ???sånn her`??

P1010073.jpg

P8310089.jpg

:D ?

Vel, jeg har Clarion element. Clarion ProAudio SRW8000

bilde:

http://www.volvo-power.net/?mid=&t=2&pid=100&user_id=1&offset=0&b=&contid=25〈=2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser dere selger penger også??

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=714

hehe

LOL ...shure thing :) Neida...den saken der er laget for å benyttes i de tilfeller vi ønsker å selge artikler uten å legge de inn permanent :)

Men seriøst:

Har dere gull-chrome bassporter?

Er de isåfall i høy kvalitet?

Kun Chrome...her også...men de er i AeroPort-type kona utførelse....viktig for å unngå blåselyder :) Portene er av bra kvalitet de ja...

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om noe som selger plexi glass i trondheim. Vet ikke helt hvor jeg skal lete..

Hmmm...er ikke sikker på hvem som selger rett til forbruker i Trondheim nei...

Hvor tykk bør "frontplaten" være. Den som subben er festet i..

Hvis jeg sier JÆSKLA tykk...så er du ikke så langt unna sannheten... :) Det kommer helt ann på hvor stor flate plexigalssplaten er på det....hvor tykk den må være...men jeg må si meg enig i at en vinduløsning kanskje er ett bedre alternativ...rent lydmessig ihvertfall :)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

Kun Chrome...her også...men de er i AeroPort-type kona utførelse....viktig for å unngå blåselyder :) Portene er av bra kvalitet de ja...

@lpher

bilde?

pris?

jeg fant ikke på websiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider