DaButcher Skrevet Februar 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Originally posted by ALJ_GSi jeg har masse rart i neon lys til bil. er nesten ikke den ting jeg ikke kan skaffe. har også velgi fine og meget bra porter fra vibe hvor den øverste delen er i alu og den nederste delen er kromma. vel, pris og bilder? ekte alu, eller alu look? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by DaButcher bilde? pris? jeg fant ikke på websiten. 395,- i enten 3" eller 4" utførelse @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Originally posted by DaButcher vel, pris og bilder? ekte alu, eller alu look? toppen av porten er i ekte alu og den er 3" i diameter. prisen er 349,- slik ser den ut slik ser den ut med litt stilig neon lys i kassa: Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 litt off topic, men hvor stor forsterker er det du egentlig bruker?:D Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by Ole-H litt off topic, men hvor stor forsterker er det du egentlig bruker?:D http://www.perel-import.com/index.php?page=shop&category=20# trykk inn på den forsterkeren.. "...Er blitt testet på blant annet en 32" sub fra Clarion. Hvor den fikk ut maks av denne subwooferen..." min sub altså :) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by ALJ_GSi toppen av porten er i ekte alu og den er 3" i diameter. prisen er 349,- slik ser den ut slik ser den ut med litt stilig neon lys i kassa: så meget nice ut, men prisen var litt stiv :p jeg må jo ha 2 x bassporter og synest 700kr blir litt drøyt. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg