dsl84 Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Hei... Lurer på om Meguiars Nxt Generation All Metal Polysh kan brukes på lakkerte felger, eller om det er bare til blankt metall?!? Siter Audi A4 1.9 tdi quattro s-line 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Til felger med lakk ville jeg heller brukt en polish beregnet på lakk, og toppet det hele med et lag med Swissvax Autobahn :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dsl84 Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 ok. står på nettsiden at det kan brukes til alle felger. kan jeg bruke meguiar polish og tech wax, siden dette er produkter jeg har liggende!??! Siter Audi A4 1.9 tdi quattro s-line 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 (endret) Jepp, det kan du gjøre :) Men hvis du er ute etter holdbarhet, vil jeg anbefale en voks beregnet på felger. Disse inneholder stoffer som ikke vanlige vokser inneholder, som gir lengre holdbarhet, er varmebestandige og frastøter bremsestøv. Swissvax Autobahn som jeg nevnte lenger opp inneholder f.eks. PTFE, eller teflon som det heter, og er helt suveren på felger :) Og så er den såpass drøy, at det på sikt er billigere enn andre vanlige vokser :) Endret April 20, 2010 av Sandmo Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dsl84 Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 da må d bli shopping imorgen... takker for hjelp :burger: Siter Audi A4 1.9 tdi quattro s-line 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dsl84 Skrevet April 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Hvilke butikker selger swissvax eller er det nettbutikk som gjelder?? Siter Audi A4 1.9 tdi quattro s-line 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Nettbutikk er tingen, enten swissvax.no eller scandicshine.no ;) Mens du er i gang, kjøp med en Swissvax Pneu matt, da får du herlige dekksider også :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Den metalpolishen fra NXT kan også brukes på lakk ja...den gamle kunne du ikke gjøre det med. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg