Gå til innhold

Aambakk`s vw golf 2 GT syncro

Ranger emnet

thbjo1

Anbefalte innlegg

Ingenting å takke for Polardego :D

Heller jeg som skal takke deg, for knallpriser og leveringer på alt jeg har bestilt. Jeg kommer ikke til å slutte å bruke deg :D

partsandretards.com er KONGE å handle med folks!

Retteråsen

Har vert innom den siden og kommer til handle der! :D:D

2002 Bmw e39 520d

1994 Subaru Legacy

1991 Bmw e36 316

1991 Bmw e34 520i 24v

+ en hau andre biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da var det bestilt en liten pakke fra partsandretards..

Sorte frontlykter med kryss, sorte tåkelys/spredere og sota blinkers.

Har igrunnen også kjøpt grill list også, men har ikke fått tilbakemelding enda..

Tar en tur på høggeren imårga og leite etter 90fanger med slepekrok, litt mere praktisk. Har også fått tak i ekstra sett med sideruter, skal få de sota heilt frem.

Justerbart senkesett blir bestilt når de får inn på lager.

Felger er eg også på jakt etter.. helst over 14", rekner med det blir 15-16" med kant. Kiker masse på brock b1 og Borbet A ! :)

Si ifra om noen veit om noen!!!

2002 Bmw e39 520d

1994 Subaru Legacy

1991 Bmw e36 316

1991 Bmw e34 520i 24v

+ en hau andre biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tør jeg spørre hvordan du la ledningene inn til høytalerene i sidepanelet på dørene? :drunk: Har samme paneler men er jo ingen elektronikk eller ledninger fra "bilen" over til dørene derav heller ingen strømpe å legge ledningene inni, så hadde vært fint å vite hvordan du fiksa det ^_^

Golf 1.8 sport '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider