Ibiza20vt Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Noen som har noen erfaring med å bytte ut den originale ic'en med grs? utgjør det stor forskjell? Har 17 reimhjul og k&n typhoon cai i tillegg. Siter Floor it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Sjekk Senshi sin profil, han har byttet til GRS sin intercooler.. http://www.bilforumet.no/mini/194066-my-mini-cooper-s-17.html Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 28, 2010 Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 GRS sin intercooler er bra saker. Kan anbefales. Veldig enkelt å bytte. Kjøler mye bedre enn original IC, og skal dermed gi mer effekt. Har ikke personlig målt effekt med GRS sin IC kontra original IC, så kan ikke si hvor mye effektøkning den evt gir... Men følte jeg fikk litt mer effekt, og så tar den seg bra ut i motorrommet :D Du kan se noen grafer over effektøkning her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ibiza20vt Skrevet April 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2010 Ser du har gjort en del mer med din senshi, hva følte du ga mest verdi for pengene? Har kun 17% pulley og kn typhoon kit i motorrommet foreløpig. Vurderer lettere (og kanskje større) crank pulley, ic, eksos og dyser. Har du bestilt noe fra lohen tidligere? er de kjappe til å levere? Takk for bra inspill ang. intercooleren forresten. :) Siter Floor it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Pulley upgrade gir jo garantert mest for penga. Dyser tror jeg er bortkasta penger. Tror ikke det er nødvendig før du har gjort endel upgrades. Jeg kjøpte de kun pga jeg fant de sånn passe billig på nett. Har ikke kjøpt fra Lohen. Har snakka med de flere ganger, men jeg avbestilte i siste liten, pga jeg fant delene andre steder som var billigere mtp frakt. Hvis du har oppgradert pulley, og luftinntak, tror jeg at jeg ville tatt ic, så eksos + evt manifolden. Effektmessig tror jeg ikke man vinner så veldig mye, men man får en fantastisk lyd :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg