*Morten* Skrevet April 20, 2010 Rapporter Share Skrevet April 20, 2010 Hei. hadde min golf4 på pkk idag, fikk listen over hva som var feil og en ca pris på mellom 11 og 15 tusen kroner. Jeg fikk ett intrykk av at dette var litt dyrt, her er lista Høyre hjullager foran. Begge dempere foran. høyre bremselys for svakt. ryggelys bak defekt. Vindusviskere foran utslitt. + ABS lampa lyser. Dette var hos snapdrive. Er dette billig? Dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 VEL Vi kan starte med å IKKE anbefale Snapdrive. Di skal KUN benytte sine egne deler, det i seg selv er grunn nok til å styre unna for min del. Delene du trenger får du kjøpt på biltema (og jo, til normale biler der det mer enn godt nok..er det high performance bil så kjøper du ikke delene dine der). Som med forsikringer,lån osv er det ALFA OMEGA å søke opp "bilverksted oslo" f.eks og sette av en times tid til å ringe rundt og be om pristilbud. det mine gode mann, kan lønne seg heftig. jeg ba om pris på skifte av clutch,registerreim og alle 4 demperne med fjører. Prisene jeg fikk varierte fra 8 000,- til 16 000,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg