devil duck Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 (endret) vurderer å kjøpe meg en gammel 343 som står neddi gata her 1981 modell manuelt gir 126000km hvor er de vanlige plassene jeg burde se etter rust ? har lagt merke til at ene bakluke hengselen er rustet helt løs fra taket inni bilen men det ser jeg ikke på som ett stort problem hvordan er det å senke desse? akselflipp og klosser bake regner jeg med, men hvordan er det med framme? planen er bare å ha en LAV cruser i sommer så om det er en 1.4 gjør ikke meg noe serlig :P Endret Desember 13, 2010 av devil duck Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 Sett jekken på kanalene nær bakhjula. Ikke stå nærme bilen om alt beveger seg som det skal. Ta med deg en liten pennemagnet etc. Øv deg med den på kjent rust og stål så vet du når du (ikke) skal ha kontakt. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 da var 343en handlet inn =) 1.4 70hk? manuell 126400 på telleren vert setetrekk på siden ny. (tatt av nå) mest bare overflate rust Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 morro spinnebil dette:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 blir nokk ikke mye spinning med denne ;) cruse bil i sommer dette =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 BILDER! blir bedre bilder etter jeg har hatt prøveskilt og fått den renset orntlig inni! fancy cigarett tenner framm og inn! Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Reservehjulet under panseret? Første gang jeg har sett=P Men det var en kul bil. Liker sånne gamle travere:) Hadde vært tøff med litt rat-stuk over den der;) Lykke til:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 hehe ja dette er jo hollands karros, fransk motor å resten svensk ? skyt meg gjerne om jeg tar feil :P men det har jo sjarm :P for nå så blir det bare felger+senk å bilen i bruks stand =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 tror di lagde alle 3 seriene i belgia jeg!? mulig jeg blander men... ser ut som et smykke detta:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 23, 2010 Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 Stilig den ja, her skal følges med på ja :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2010 tror di lagde alle 3 seriene i belgia jeg!? mulig jeg blander men... ser ut som et smykke detta:D men designe er vel daf sitt. denne skulle jo egentlig selges som den nye daf 66 . å daf er vell hollandsk ? eller ? skal ikke si jeg er noe expert på saken for har ærligtalt aldrig lest noe opp om det :P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 24, 2010 Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 tror di lagde alle 3 seriene i belgia jeg!? mulig jeg blander men... ser ut som et smykke detta:D Hvis jeg har forstått dette riktig, så var 360 produsert i sverige, og 340 produsert i belgia/nederland/whatever. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2010 (endret) jaja det er nå ikke så nøye hvor den er laget =P har bestilt meg nye håndbrekk vaiere idag 240kroner for begge tror jeg =P ok billig det Endret April 24, 2010 av devil duck Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Er ikkje 340 reimdrifta? Det har eg hørt.. Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 25, 2010 Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Er ikkje 340 reimdrifta? Det har eg hørt.. Kun de med variomatic, altså variatordrift... Vi skulle nesten oppretta en egen tråd med 340/360-kuriosa her :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg