devil duck Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 får se om det ikke blir prøveskilt på "god klompen" i morgen =D få seg en orntlig rens å vask på jobben =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 ble vist prøveskilt idag =D klarte selfølgelig på under en time å bulke førerdøra =( utrolig overraskende hvor god den var å kjøre å hvor stille den var inni. kunne gjerne hatt en 5trinns kasse i bilen da! men jeg klarer fin å overleve med 1,4 70hk'en den slipper jo fint bake om jeg presser den inn i rundkjøringer =D har veldig lyst på renault 5 turbo motor men det blir nokk med drømmen det =( Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 (endret) Da har jeg bestilt meg bremseselyndre bak og bremse sko nå må jeg bare finne meg tak i 2. stk 7"-8" ATS classic felger i 13"...jeg har allerede 2 stk 6" som jeg skal ha fremme =D noen som har noen anelse om hva jeg må betale for floking av dash ? Endret Mai 1, 2010 av devil duck Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Flocking ser lite bra ut på alt annet enn fullspekka rallybiler syns nå jeg... Går liksom ikke hand i hand med brun cruisebil ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Haha Drit tøff bil da :D Hadde vært frekt med Renault 5 Turbo maskin der ja :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Flocking ser lite bra ut på alt annet enn fullspekka rallybiler syns nå jeg... Går liksom ikke hand i hand med brun cruisebil ;) en vær sin smak =), er hallveis enig med deg men jeg hater også hardplast å floking ser så mye bedre ut =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Morn! Kult med 340 cruisebil, men ta den med ut på en snødekt vei, det anbefaler jeg! Er forresten mye plass til felger på disse 13x8 foran og bak er inget problem Senk ja, Foran må man bygge om litt får å få skikkelig senk, se f.eks de to trådene her inne, jeg liker måten det er gjort på 340r`en. Ellers så får du titte på ebay.co.uk er en selger der inne med både fjærer og spax dempere, anbefales! Jeg hadde fjærerene fra dai(han på egay.co.uk) og demperene på bruksbilen, med litt justering ble den bra lav: Omsmidde bladfjærer bak, senker 8cm. Oslo fjærsørvice fikser det billig. Klosser er noe dritt, bygger ned plattformen til bladfjæra og gjør at bolten på demperen blir det laveste punktet på bilen, jeg har bøyd mer enn et par av de.. Og ja historien til 300 serien er litt av en saga, ufortjent dårlig rykte har disse bilene! Kos deg med bilen:) Send en pm om du skal selge da;) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 (endret) Da har jeg bestilt meg bremseselyndre bak og bremse sko nå må jeg bare finne meg tak i 2. stk 7"-8" ATS classic felger i 13"...jeg har allerede 2 stk 6" som jeg skal ha fremme =D noen som har noen anelse om hva jeg må betale for floking av dash ? partsandretards.no har ATS Classic, både i 7" og 8". Vet ikke hvilken boltsirkel du har jeg da. http://www.partsandretards.no/webshop/category/7003 Endret Mai 5, 2010 av Terjeth Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Morn! Kult med 340 cruisebil, men ta den med ut på en snødekt vei, det anbefaler jeg!Er forresten mye plass til felger på disse 13x8 foran og bak er inget problem Senk ja, Foran må man bygge om litt får å få skikkelig senk, se f.eks de to trådene her inne, jeg liker måten det er gjort på 340r`en. Ellers så får du titte på ebay.co.uk er en selger der inne med både fjærer og spax dempere, anbefales! Jeg hadde fjærerene fra dai(han på egay.co.uk) og demperene på bruksbilen, med litt justering ble den bra lav: Omsmidde bladfjærer bak, senker 8cm. Oslo fjærsørvice fikser det billig. Klosser er noe dritt, bygger ned plattformen til bladfjæra og gjør at bolten på demperen blir det laveste punktet på bilen, jeg har bøyd mer enn et par av de.. Og ja historien til 300 serien er litt av en saga, ufortjent dårlig rykte har disse bilene! Kos deg med bilen:) Send en pm om du skal selge da;) jeg har noen timer på din å 340r tråden for å si det slik (a) hva må jeg ut med sån ca for omsmidde bakfjerer ? har også hørt at noen kjøter på ca 90' landrover dempere bak for å få den litt stivere, kan dette stemme ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 partsandretards.no har ATS Classic, både i 7" og 8". Vet ikke hvilken boltsirkel du har jeg da. http://www.partsandretards.no/webshop/category/7003 skyt meg gjerne om jeg tar feil men er ganske sikker på at det er 4x100 på den =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 (endret) Da har P&R felger til deg:) Sjekka på http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm Du har 4x100 ja:) Endret Mai 5, 2010 av Terjeth Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 RÅå tøff bil du har fått deg her ja:D Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet August 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 hadde lite å gjøre på jobben idag så jeg dro hjem en tur å henter fram hjulene.. tok de med meg å fikk revet av de gamle vinterdekka og pussa dem litt å la på litt lakk polerte også opp krom ringene ble ikke supert resultat men helt greit! skal ta meg av bakfelgene i morgen å få på de nye sommerdekkene 155/80r13 uniroial rain expert ;) gromm dim :P kostet vel 240,- pr stk :P Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2010 (endret) da har jeg hatt prøveskilt i helgen og fikset litt ledningsnett og diverse =) har også stjelt noen vinterdekk som jeg hadde på en gammel jetta 3"eksos stuss må man ha tåkelykter og vw felger i sort med volvo crome ring arbeids/svenskstuk ryggelys på fangern biltema pinstripe sett ;) polerte taket fort for morros skyld også snart eu kontroll og etter det blir det senkefjerer og senkeklosser bake, + noen brede 13" felger =D Endret Desember 12, 2010 av devil duck Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoowner Skrevet Desember 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 tøff bil :) har en 360, jeg. Er det sånn som de sier at volvo 360 GL med 2.0 motor er kun lagd i svergie? eller tar jeg helt feil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg