devil duck Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2010 for å være ærlig så aner jeg ikke. =S har foresten bestilt senke fjerer til forran å skal få laget meg noen klosser til bake! =D kan bli bra, skal åsså prøve å få tak i noen 80talls alu felger i 13-14" =) nye skilt er bestilt også så jeg kan registrere den med en gang biltilsynet åpner etter nyttår Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2010 har fått meg 2 stk bmw bbs mahle felger i 6x13.. disse skal slifte farge! åsså har jeg bestilt subaru extended wheel studs så jeg kan ha spacere på, å bbsene er så store i godset at bare 2 gjenger går igjennom på de orginale =S Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Desember 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2010 da har jeg tillogmed bestilt tidsriktige skilt fra lator skiltfabrik =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2011 reggistrert =D driver å skraper asfalt matters baki pusser rust+ maler har fått på fjernlys også =) åsså photochopet jeg litt hvordan jeg vil ha det =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Hva er greia med ryggelyset? Forresten, det koster en 6-700 for å smi om fjærene, siden jeg aldri svarte tidligere oppe i tråden Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 svensk stil ryggelys :P.. 6-700kr var jo ikke så ille men så kommer jo frakta også. hva kjørte du på av dempere bak da ? land rover ? Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 svensk stil ryggelys :P.. 6-700kr var jo ikke så ille men så kommer jo frakta også. hva kjørte du på av dempere bak da ? land rover ? Hehe, dårlig til å rygge eller? :P Ja blir jo litt frakt, må jo sende inn dine fjærer også, men går jo med klosser også, men er mye mer optimalt med omsmidde fjærer. Flytter ikke demperfestet så langt ned og fjæra blir stivere.. Jeg har justerbare Spax bak på min, veldig bra! Bedre enn coiloverne jeg fikk lagd til driftebilen Anbefaler deg å kjøpe spax dempere av Dai/Classicswede på V3m, veldig bra.. Beste du får til 360! Når du først handler av han bør du kaste med polyforinger og fjærer så får du en bil som ligger bra på veien! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 (endret) ja har siklet litt på polyforinger fjerer å spaxdemperne til classicswede, er jo faktisk bare litt over 4 lapper for alle 300 delene han har!! men blir nokk klosser for nå på volvoen. kan vurdere viss jeg bytter til 2.0 drivverk å 2.3 motor med omsmidde fjerer Endret Mars 27, 2011 av devil duck Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet April 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2011 var på glattkjøringstreff med vacn takk til http://www.tankeboks.org for bildene over! meget pene bilder åsså verdens mest rettferdige dragrace ;) (enesete bakhjulstrekkerne) er foresten til salgs http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1299777;Modified=1302021140 pris kan diskuteres =) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg